Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-05-2008, 08:27   #1
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,723
MP Rating: 0% (0)
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.
Vi må ha nytt lokale.. Krise!

Vi har leid Nordseter Gård til bryllupet vårt, en flott, gammel gård full av sjarm og romantikk.. Vi har virkelig sett fram til å ha bryllupet der, men i går fikk jeg beskjed på at kommunen skal bytte ut panel utvendig og dette er ikke ferdig til midten av Juli. De som leier ut lokalet har tydligvis visst om dette en stund, for de mente de hadde sagt det til oss. Dette har de ikke nevnt i det hele tatt!!!!

Det er stillaser rundt hele hovedhuset, vi får jo ikke tatt fine bilder utenfor huset slik vi hadde tenkt. Jeg har ikke vært å tittet enda, men jeg ser for meg at det vil ligge materialer og utstyr slengt rundt hele plenen... Så hva gjør vi nå?

Finne et lokale hvor vi kan ha med mat og drikke selv nå, det er ca 6 uker igjen til bryllupet. Ser for meg at det meste er bortbestillt jeg. Finner vi ikke noe må vi ha festen på en byggeplass...

Jeg er så lei meg akkurat nå altså..
Oslobruder som har peiling på lokaler, kan dere hjelpe meg?
Gammel 30-05-2008, 08:32   #2
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 5,802
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi må ha nytt lokale.. Krise!

Vi leide Frigghuset på Majorstua, ring dit!
Frigg Oslo Fotballklubb

Gydas v 14, 0363 Oslo
22 69 20 73

Postadresse: Postboks 5367 Majorstuen, 0304 Oslo
Gammel 30-05-2008, 08:34   #3
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har dere lekeplass (om det er barn i bryllupet), flott grøntområde osv.
Ligger mellom Majorstua t-bane og NRK på Marienlyst

Vi har totalt hatt 5 selskap der (både pappa og jeg spilte fotball for Frigg i maaange år)
og er knallfornøyd
Gammel 30-05-2008, 09:57   #4
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Tusen takk for tips, ringte de men de var opptatt...
Gammel 30-05-2008, 10:11   #5
Supermedlem

Bittemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: HORDALAND
Meldinger: 559
Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.

Dette går bra skal du se

Vi giftet oss 12.juli 2008 bryllupsrapport

Bittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2008, 10:17   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Huff så leit

Kan nok ikke hjelpe deg med tips, men krysser fingrene for deg.

Det ordner seg alltid for snille jenter
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2008, 10:41   #7
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Litt avhengig av hvor du bor, så leies jo både velhus, eldresenter osv ut her i Oslo.
Sjekk i Ditt Distrikt, Gule sider osv.
Gammel 30-05-2008, 10:55   #8
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Det har ordnet seg! Ringte til Lambertseter gård, de skulle egentlig ha stengt den helgen vi skal gifte oss for oppussing. Men dama i tlf syns så synd på meg at hun bestemte seg for å utsette oppussingen og heller la oss leie der. Puh, nå er jeg lettet.
Nå må jeg bare ta en sint tlf til Nordseter hvor jeg offisiellt avbestiller lokalet. Utrolig at de trodde renoveringen ikke ville påvirke oss. Heldigivs har vi ikke skrevet kontrakt enda, kun bet depositum på 500 kr.
Gammel 30-05-2008, 10:55   #9
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,058
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, så kjedelig. Og ikke minst ufattelig dårlig gjort av Nordseter gård. Man ønsker selvsagt at lokalene man har selskapet i skal være pene, også utenpå.

Her er en link til tips om selskapslokaler i Oslo:

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=479217 (Hjelp! Tips til lokaler i Oslo og omegn)

Linken er litt gammel (fra 2006), men jeg regner med at de fleste av disse fremdeles "holder koken". Jeg har ikke så mange tipsene selv, for vi skal gifte oss i Ålesund. Håper virkelig det ordner seg for dere!

Gammel 30-05-2008, 10:56   #10
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,058
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonjemor Vis post
Det har ordnet seg! Ringte til Lambertseter gård, de skulle egentlig ha stengt den helgen vi skal gifte oss for oppussing. Men dama i tlf syns så synd på meg at hun bestemte seg for å utsette oppussingen og heller la oss leie der. Puh, nå er jeg lettet.
Nå må jeg bare ta en sint tlf til Nordseter hvor jeg offisiellt avbestiller lokalet. Utrolig at de trodde renoveringen ikke ville påvirke oss. Heldigivs har vi ikke skrevet kontrakt enda, kun bet depositum på 500 kr.
Så bra at det ordnet seg! Håper virkelig du får tilbake det depositumet, det skulle da virkelig bare mangle!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:00.