Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Desember 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2008, 22:50   #1
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,235
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
sofie biter

er jo ikke så livat her inne men men.. skriver jeg...

kom ikke som noe sjokk på meg for ho er rimelig sta og bestemt jente... ho har bite 2 gutter i bhg. han ene beit ho til blods den andre heldigvis ikke... og i går så beit ho christer... tar ho og ho må sitte i sofaen helt til jeg sier ho får gå ned igjen...
andre som har bite unger?????
Gammel 08-08-2008, 23:27   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,283
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sofie biter

Nei, ikke foreløpig. I det nyeste Foreldre og barn står det litt om barn som biter. Det sto at det kan sammenlignes med dyr som lekeslåss. Barnet tenker: hvis jeg kan bite på en leke, hvordan blir det da å bite på et kinn? De gjør det ikke med vilje, det er bare en del av "instinktet" deres, men de må korrigeres da. Si at det ikke er lov og sånn.

.........................
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 10:34   #3
Seniormedlem

pluttis sin avatar

pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

ho biter når ho ikke får viljen sin... christer hadde en leke og den ville ho ha.. han ga seg ikke å så beit ho til han i armen.... men det bladet skal jeg kjøpe så får jeg lest litt...
Gammel 10-08-2008, 16:39   #4
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,899
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sånn biting er ikke bare bare nei!

Men du Pluttis...kan du ikke komme over til Januar 2007 isteden?

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 23:19   #5
Lis
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 45
MP Rating: 0% (0)
Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.Lis er som en lysfontene.

Hvis man leste artikkelen i F&B hørtes det ut som om barna straks sluttet med slikt hvis man bare sa bestemt fra 3-4 ganger....

Vi har prøvd vi, men her bites, lugges og slås det uansett Vet ikke om det bites så mye i barnehagen, men her hjemme har det da skjedd flere ganger. Vi sier klart i fra at det ikke er lov, men har altså ikke blitt "kvitt" problemet. Jeg kjenner flere som har hatt "bitebarn", og det går jo over etterhvert heldigvis. Ofte hjelper det når de får bedre språk og kan si ifra.

Lis

30/11-06 (38+2)

f/d i 2004 (17+2 og 17+5)

5 gjennomførte og 3 avbrutte IVF-forsøk - til slutt kom vi helt i mål
Lis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 19:55   #6
Seniormedlem

pluttis sin avatar

jeg var selv ett bitebarn..... mamma beit meg tilbake ho(var jo ikke riktig som ho sa men automatisk). men jeg kommer nå ikke til å bite tilbake allså... bare så det er sagt..
Januar07? er alle fra desember der eller?????
Gammel 17-08-2008, 21:56   #7
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,283
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av pluttis Vis post
Januar07? er alle fra desember der eller?????
Noen er der, mens andre holder seg på det private forumet

.........................
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:00   #8
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,899
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Noen er der, mens andre holder seg på det private forumet
Trodde ikke det var lenger jeg...hvem er der da?
Gidder du sende prikk med link?

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:38.