Snuppa: TUSEN takk for sittestilling-tips! Det skal prøves! Ja, for det er tydeligvis luft altså
Dakar liten
Godt å høre at det er på retur med Marcus Andrê!
Melis: Det rapetrikset skal også prøves ut
Har forresten veldig lyst til å prøve kiropraktor jeg og.. Hørte av venninne at sånt er gratis for babyer.. Er det det? Hører flere har god effekt av det.. så verdt å prøve også.. Nå hjelper jo det andre jeg gjør litt, men enn om en tur til kiropraktoren kan hjelpe ennå mer? Verdt det!
Sivensavne: Nyt lite grining
Hehe! Prøvd å amme bittelitt når han hikker, men da super han i seg ennå mer luft, og det er ikke alltid det fungerer
Huff, håper øyeverkinga gir seg fort
(Og ja, ikke så mange bekymringer, hehe. Ikke passe på å holde huset i orden, ingen eksamen å lese til... Hehe!)
Eplekjekk? Næh, bæsjet rampen etter at han var fullt påkledd? Det hørtes farlig kjent ut
De er ganske "lure" sånn
Er mer spise-bæsje-skrike her og, hehe.
_________
Jeg fikk på han klær og kom oss ut i vogna (uten bæsj denne gangen, hehe). Gikk 2 meter så begynte han å hylskrike
Men så roet han seg HELDIGVIS og jeg gikk en litt lengre tur. Så kjekt! Storkosa meg (på de stedene det var strødd) og illsint nybakt mor (på alle de MANGE stedene det ikke var strødd. Ble sint på kassadama på kiwi fordi hun var så frekk mot meg
Synes det var kjekt hvordan alle bilene var så flinke til å stoppe når vi skulle over veien
Og ble så frustrert da jeg oppdaget at bremsene på vogna ikke virker
Jepp, det var min aller aller første trilletur med min lille baby!
(Gikk forresten forbi sykehuset på vei hjem... det var like før tårene trillet da jeg tittet opp mot føde/barsel... Snufs..)