Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Desember

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-12-2008, 13:02   #1
Juniormedlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 45
MP Rating: 0% (0)
Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.
Babyhår

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Helledussan så herlig og mykt!

Kan jeg regne med at litt hår forsvinner baki nakken...?
Modesty er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 13:46   #2
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,429
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.
Sv: Babyhår

Så mye hår!

Det forsvinner nok litt i nakken regner jeg med, men skal ikke uttale meg så masse for jeg har hatt 3 relativt hårløse unger!
Gammel 17-12-2008, 14:27   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 16
Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.Solikk er som en uslipt juvél.

Min erfaring som mor til 2 slike lykketroll, er at det det ble litt tynnere i nakken og på sidene der de lå mest.... Frøkna digger å bli tørket i håret med hårføner

Kos deg, det er ikke sikkert alt faller av
Solikk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 14:31   #4
Supermedlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 836
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.

Alle min barn har hatt masse mørk babyhår når de ble født. Jenta vår hadde en hale-topp på sykehuset
- men alt falt av....

Så fikk de lyst hår når det vokste ut igjen

93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 14:35   #5
Seniormedlem

Marthe-mor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Skedsmo
Meldinger: 2,993
Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.

*sniker*

Så nydelig! Og sikkert ordentlig kosemykt!

Min miste hadde masse, svart og bustete hår da han ble født.

Det falt av/ble slitt av alt sammen. Så det som kom ut igjenvar helt lyst. Og nå er han lys i håret.
Gammel 17-12-2008, 16:47   #6
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 282
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.

Så skjønn!

Mine har hatt mye hår,og ikke mistet noe av det(har bestandig forventet det,da alle har sagt at det skjer).

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 17:16   #7
Juniormedlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 45
Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.Modesty er et navn alle kjenner.

Ikke annet å gjøre enn å vente og se OG HÅPE da Hehe.

Det er jo så godt og kosemykt
Modesty er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 23:01   #8
Supermedlem

Miriel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 726
Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.

Så nydelig! Og så mye hår!

Toåringen her i huset har like mye hår som din nyfødte har
Miriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2008, 23:48   #9
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 6,928
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Så herlig!

Alle mine er født med MYE svart hår. Bare nr. 1 beholdt så og si alt. Han hadde også mest hår.

Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:26.