Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Desember

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-12-2008, 21:26   #1
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 875
MP Rating: 0% (0)
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.
Luft i magen!

Lillegutt er så plaget med luft i magen, og styrer, gråter store deler av dagen. får ikke ro i seg til å sove heller.
Han promper mye, men likevel plages han fælt.. hva gjør dere?

Kan ikke huske fra før at noen av mine barn har hatt så vondt i magen, men man glemmer jo så fort...
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 04:02   #2
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 302
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.
Sv: Luft i magen!

Alinda-Sofie er plaget hun også,men på natten,og det passer dårlig med han på snart 2-for han sover på natten og er våken på dagen.
Har vurdert kiropraktorbehandling.

Lykke til,synes så synd i de små når de plages!

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 21:02   #3
Medlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 385
Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.

Mercedes: Hvor er det kiro holder til her på levanger/verdal? Vurderer det vi (mest meg) og..

Fantastica: Vi har begynt med ammete + anis-fenikkel-karve te + minifom + 1 teskje karve morgen/middag/kveld + fenikkel-kapsel morgen/middag/kveld. Det så ut til å virke. (Men nå er det ille igjen. Håper det kun skyldes kål, og at det går fort over!) Det siste jeg har begynt med er Rooibos te som jeg har tro på! (Bare denne forbanna kålen kan forlate systemet!!!!!)
Gammel 30-12-2008, 21:33   #4
Medlem

Summer sin avatar

Meldinger: 75
Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.Summer er et navn alle kjenner.

Hjelper ikke sukkevann mot luftsmerter?
Gammel 30-12-2008, 22:29   #5
Medlem

Snuppa83 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 154
Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.Snuppa83 er fantastisk mot andre.

Jeg ringte legevakten i går kveld for da var det så ille hos MA. Dama jeg prata med, mente at når dem er så små, så skal dem ikke ha så veldig med sukkervann. Det var bedre å legge dem oftere til puppen, bære dem og massere samtidig på ryggen og så kunne man prøve å varme håndkle f.eks i mikro og legge litt stramt rundt magen når det var som verst. Skulle hjelpe i følge henne, men man får jo så mange forskjellige råd.

Jeg har vært avgårde og kjøpt Ammete som skal hjelpe mot luftsmerter hos barn, drakk første koppen i sted (usj, for en smak ) så jeg får se om det har noe virkning på han i løpet av kvelden/nattan. Det er jo også da han har det verst, på dagtid er han veldig fin.

Håper lillegutt blir bedre snart, Fantastica !

2003 Knip Knip Knip Kniiiip
Snuppa83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2008, 17:04   #6
Medlem

Modesty sin avatar

Sted: Trøndelag
Meldinger: 385
Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.

Summer: føler ikke det hjelper såå mye med sukkervann nei...

snuppa: aha, vi har rispose, den skal varmes og prøves! ammete smakte ikke godt nei, men gjett om du blir vant med smaken etter noen kopper!!

mercedes: danke! sender deg sms på nyåret om behovet er der. prøver det andre først. har tro på rooibos te. han sov 9 timer i strekk i natt, måtte vekkes for mat! så sov han i hele formiddag og måtte vekkes for mat!
Gammel 31-12-2008, 02:41   #7
Medlem

Mercedes sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: N-trøndelag
Meldinger: 302
Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.Mercedes har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Modesty Vis post
Mercedes: Hvor er det kiro holder til her på levanger/verdal? Vurderer det vi (mest meg) og..
Den beste her på Verdal'n holder til nede ved prix på Mæla.
Send meg en mld skal du få veibeskrivelse.

Mercedes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2008, 12:57   #8
Seniormedlem

JamJam sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,065
JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.JamJam har en strålende fremtid.

Jeg synes ammete er godt jeg.. og drikker det i ikke ammende tilstand også..

JamJam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 19:59   #9
Supermedlem

Ariyn sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 615
Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.Ariyn har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av JamJam Vis post
Jeg synes ammete er godt jeg.. og drikker det i ikke ammende tilstand også..

Synes også den er god! Den Kloster- Teen! Men man må ha en god slump sukker i da

Ellers er det vel sånn at det vi kan få luft i magen av kan de få luft i magen av, så må man vel bare prøve seg frem¨å se om de reagerer på noe...
En god rap etter mat hjelper jo også, men de er jo så små at det er vel ikke bare bare å få de til å rape akkurat...

På urolige dager her pupper vi stort sett hele tida, så lindrer kosen litt i allefall!

Ariyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2009, 00:11   #10
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 875
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

får ikke tak i ammete her, og de hadde ikke minifom... men kanskje den karven...
Modesty, er det vanlig karve som kjøpes på butikk, eller er du en annen plass å kjøper, helsekost eller noe?
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:22.