Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Desember

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2009, 15:15   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
Sandtrollet er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sniker meg også inn til dere

Jeg hadde termin den 2 januar-09
Men lillegutt besemte seg for å komme den 25 desember

Han var 2530 gr, 49 cm HO: 35 cm

Blir kjekt å bli kjent med dere
Sandtrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2009, 16:07   #2
Supermedlem

Miriel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 779
Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.
Sv: Sniker meg også inn til dere

Velkommen til oss
Miriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2009, 17:42   #3
Medlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 385
Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.Modesty har mye å være stolt av.

Gratulerer med den lille prinsen Velkommen hit!
Gammel 05-01-2009, 09:15   #4
Seniormedlem

Melis_NM sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,667
Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.Melis_NM har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer! Da kom din prins den dagen jeg hadde termn sist
Kristoffer Desember-08

Melis_NM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2009, 09:21   #5
Seniormedlem

jippi sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,996
jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.jippi har mye å være stolt av.

Gratulerer med den lille gutten din!
jippi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-01-2009, 12:29   #6
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 875
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

gartulerer med prinsen og velkommen hit. synd du ikke var sammen med oss på sm også, men gleder meg til å bli kjent med dere her inne!
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:17.