Se RSS-feed

Lita84

Oppsummering "bli sunn" uke 1

Gi rating til denne meldingen
Jupp! Må oppdatere - kommer til bli hver Fredag, så selv om jeg først startet påMandagen får det bare bli sånn denne uka.

Jeg synes jeg har vært flink å holde meg unna sjokolade! Målet var jo max 3. jeg har spiste bittelitt i dag Ellers holdt meg unna!

Andre mål var vann..Det klarer jeg ikke. Og jeg som trodde 3 glass om dagen var et lavt mål Prøver bedre neste uke!

Pepsi Max - jeg styrer meg til kun etter at E.S. har lagt seg, nå er eksamen over og jeg trenger ikke trøstespise Ballerina og drikke Pepsi Max som "trøst" Prøve å kutte mer ned.

Treninga har det gått greit med synes jeg. Mandagen snødde det, så da ble det ikke noe. Tirsdag og Onsdag gikk vi til og fra barnehagehentinga som planlagt. I går ble det ikke tid da skolen var ferdig så sent. Siden det var studiedag i dag var planen å gå til leveringa, og hentinga..Men jentungen er blitt syk Så da spørs det om jeg kommer meg ut i det hele tatt med ei med feber..

Vekta har rørt seg bittelitt, men fra i går til i dag har jeg lagt på meg 500 gram I følge Feritlity Friend (sånn program jeg legger inn morgen temperaturene mine) skal jeg ha mensen om en uke, så det kan være derfor. Men selv med det 500 grammene opp er jeg under der jeg var i forrige uka Ikke så mye, men..

HAr mål de samme stedene som forrige uke (over- og underarm, mage, midje, lår etc. ) Ikke forandringer der jeg VIL ha (overarm, lår og legger), men ned 2 cm på forskjellig plasser på magen Heldigvis ikke gått opp noen plasser heller

Yesyes. Nå er det helg, blir nok litt utskeielser - det var i vertfall planen. Så får vi se om samvittigheten strekker til da

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

1. Sukkerrose -
    Sukkerrose sin avatar
    Usj nå fikk jeg nå en smule dårlig samvittighet... var ikke meningen å ødelegge opplegget ditt
    Hadde bare lyst å kjøpe noe på taxfree'en til deg i siste liten, og da alkoholkvoten allerede var fyllt opp så ble det naturlig med noe godis. Tilgi?

Du er ikke på lavkarbo-tanker igjen da?
    Skal starte opp igjen straks her jeg. Må bare summe meg etter ferien; pakke ut, finne oppskriftsbøker og handle inn litt. Hadde vært koselig å hatt deg med ja
  2. -
     sin avatar
    Flink er du! Inspirerende tilogmed!
  3. Lita84 -
    Lita84 sin avatar
    Ååh, ingenting å ha dårlig samvittighet for Det forsvant ganske fort! hihi..Og polting er ikke noe for meg som bare drikker øl (og hvitvin til nøds)

Lavkarbo, ja. Hadde det ikke vært så dyyyyrt Vi har skikkelig dårlig råd, og må spare av pengene (dvs. stipendet&lånet) det er jo helt umulig. Så da får jeg bare gjøre det på "gammelmåten" og la det gå år før noe skjer

Lykke til du da!
  4. Sukkerrose -
    Sukkerrose sin avatar
    Næmmen det vet du jo ikke er dyrt da Har jo prøvd det før så. Jeg syns lettprodukter er MYE dyrere. Og på lavkarbo spiser man seg mett til måltidene (ergo spiser mye mindre) og snop kuttes ut... nei her i gården er det ikke no' forskjell på matutgiftene faktisk. Og tenkte kanskje at det var greit for mannen også, som ikke tåler hvetemel så bra?
    Men er såklart opp til hver og en
  5. MammaAne -
    MammaAne sin avatar
    Hei! Flink er du! Men lurer, for jeg leser denne her Ketolyseboka, lav-karbo.. Men det blir jo kjempedyrt å spise egg og bacon til frokost? Å Salater hver dag å sånn..
    Noen råd til meg?? Jeg kommer ingen vei!
  6. Lita84 -
    Lita84 sin avatar
    Hum...Noen tips? Jeg vet ikke, kanskje Linda har flere? Grunnen til at det blir dyrere er at og lilletulla må ha noe annet, så det blir dobbeltopp. Og 4 pakker egg i uka til 30 kr blir ikke billig som basis Salat er ikke så ille dyrt, men må jo spe på med noe protein. Men hadde jeg bare laget mat til meg hadde det ikke blitt så ille dyrt, nei..

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: