Se RSS-feed

Helene Harefrøken

Uadressert reklame, nei takk.

Gi rating til denne meldingen
I vår reise mot en grønnere hverdag har jeg nå bestilt bøkene LITT GRØNNERE - 365 TING DU KAN GJØRE FOR MILJØET,
Shopping og jakten på andre fristelser og klistremerke til å sette på postkassen "Uadressert reklame, nei takk"(alltid lurt på hvor folk fikk fatt i de merkene) fra Grønn Hverdag.

Det skal bli så utrolig godt å slippe all den reklamen som dumper inn i postkassen hver dag. Er det en søppelkasse som er stappet full hver gang søppelbilen kommer her i huset så er det papirdunken.

Både jeg og samboeren min er innstilt på å gjøre endringer som kan bli vårt bidrag til miljøkampen. Hvem vet, kanskje vi påvirker venner og bekjente? Vi kan ikke redde verden alene men vi kan være med å gjøre vårt for å bidra

Del på Facebook

Oppdatert 04-01-2008 kl. 11:54 av Helene Harefrøken

Kategorier
Miljø

Kommentarer

1. Isa -
    Isa sin avatar
    Oi, de bøkene så litt spennende ut! Du får skrive hva du syns om dem når du har fått dem - kanskje jeg kjøper jeg og
  2. Upsidaysi -
    Upsidaysi sin avatar
    sortere søppel og takke nei til reklame erto ting som er enkle og hjelper...tror nok det er mange som har blitt mer miljøbeviste nå, er bare så synd at det må gå såå langt før vi faktisk skjønner noe. Infact så er vi ikke blitt miljøbeviste av fri vilje...vi blir pressa i et hjørne av moder jord, gjør vi ikke noe med det nå..gidder hu ikke mer...
  3. Helene Harefrøken -
    Helene Harefrøken sin avatar
    Veldig godt sagt Upsi. for det er jo sannheten. Trist men sant

Syntes også de to tiltakene er veldig enkle, men så bor jo vi på et sted hvor man kildesorterer det meste. Det er jo ikke alle kommuner som gjør det dessverre.

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: