Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-12-2006, 17:57   #1
Veteranmedlem

trøtt sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 4,405
MP Rating: 0% (0)
trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.
Damer/jenter som har barn med flere menn

Hvordan ser dere på jenter som har barn med flere menn? Hva tenker dere når dere hører at noen har barn med to forskjellige? Hva med tre? Flere?

Ser dere på samme måten på menn som har barn med forskjellige damer?

Hvor går grensen for hva som er greit?
Gammel 15-12-2006, 18:24   #2
Supermedlem

kAninen sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,314
Blogginnlegg: 1
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Damer/jenter som har barn med flere menn

Jeg bryr meg heller lite. Har ei venninne som har barn med litt under 2 års mellomrom med 2 fedre. Den første faren ville ikke være sammen med henne og etter et års tid så møtte hun en gammel flamme. De ble uplanlagt gravid og har nå 2 flotte jenter og har det kjempebra.

Venninna mi har og en halvsøster. Der har mor barn med 2 stk og er gift med en tredje. Ser ikke ned på noen av disse for det!

Alle har vel sin grunn som vi andre ikke har noe med.
Gammel 15-12-2006, 18:30   #3
Supermedlem

Ull-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,409
MP Rating: 100% (4)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Livet går ikke alltid som man ønsker eller planlegger, så i utgangspunktet har jeg ikke fordommer mot de som er i en slik situasjon.
Alida
IVF-skatten vår er endelig på vei og vi venter jente nr 4

Sist endret av Ull-mor; 15-12-2006 kl 18:37. Begrunnelse: Rettet en skrivefeil
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2006, 18:35   #4
Seniormedlem

Botero sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,858
MP Rating: 100% (3)
Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.

It comes with a "WOW, really?" but everyone has a history.
I have a cousin that got preagnate at the age of 16 and she is not together with the father. I am sure that in the future she is going to get together with some one else and they may/may not have kids!
Gammel 15-12-2006, 18:35   #5
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, hvis noen ønsker å ha fordømme meg fordi jeg valgte å bryte ut av et ekteskap som ikke fungerte, og deretter var så heldig å finne mannen min, ja så hversågod. Vi lever i 2006 og at en og annen gammel tante skulle mislike det ville ikke overraske meg. Men at normalt oppegående mennesker skulle bry seg, det tror jeg ikke.
Gammel 15-12-2006, 18:41   #6
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Veldig mange har flere forhold bak seg. Noen med barn og noen uten.

Jeg har 2 barn med min mann. Men har vært samboer med en annen tidligere og vært forlovet med en annen. I teorien kunne jeg da ha hatt barn med 3 ulike menn.

Jeg tror ikke dette er noe man akkurat planlegger....da det er mye å forholde seg til, og ofte en liten kabal å få til med samvær for foreldre og besteforeldre.

Jeg har egentlig ikke så mye tanker om dette.
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2006, 18:42   #7
Seniormedlem

Olympia sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,605
Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.Olympia har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette burde du lagt inn under Pinlige. Sikkert mange som tenker litt av hvert og ikke tør svare her.

Som meg.

Gammel 15-12-2006, 18:49   #8
Veteranmedlem

trøtt sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 4,405
trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.trøtt har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Olympia
Dette burde du lagt inn under Pinlige. Sikkert mange som tenker litt av hvert og ikke tør svare her.

Som meg.

Feiging .

Tenkte ikke over at folk ikke tør si hva de mener, sier som regel akkurat det jeg mener selv
Gammel 15-12-2006, 18:58   #9
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 2,008
Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.

Nei, det bryr meg absolutt ikke. Som Ull-mor sier så går ikke alltid livet slik man planlegger. Det som er riktig nå er ikke nødvendigvis riktig om 1, 2 eller 10 år, for den saks skyld. Det finnes ingen garanti for at et forhold skal vare, selv om det er barn involvert. Om man da skulle være så heldig å møte drømmemannen/kvinnen etterpå så er det da ingenting som er bedre enn det? Det viktigste er tross alt at barna er elsket og har det godt.
Gammel 15-12-2006, 18:59   #10
Supermedlem

jupiter_c sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,489
jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.jupiter_c har en strålende fremtid.

nei jeg tenker egentlig ikke over det noe særlig, det får være hennes valg

eller så er det tilfeldigheter som spiller inn, sånn som ei jeg kjenner til, ett barn fra da hun var ung, ett barn med en mann hun var gift med som dessverre døde, og barn med sin nåværende mann/samboer.

de fleste som har barn med flere fedre har vel som regel en grunn til det, om den er "god" eller "dårlig" er da ikke opp til andre og vurdere
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:30.