|
|
|
05-11-2007, 11:56
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
|
Farsdag, farsdagsgave og feiring??
|
|
Søndag 11.11.2007 er det farsdag.!
Vi bruker ikkje ha sånn storfeiring...
Barna lager til frokost på senga, åsså baker eg ei kake.
Vi bruker også å kjøpe ei lita gave. En CD eller sånn...
I år blir farsdagen lagt til en idrettshall. skal ha fotball-turnering den dagen. Spørs om eg må spandere ei Cola og ei pølse m/brød på mannen ...
Korleis gjør dere det ang. farsdag??
Og kva skal en evt. kjøpe i farsdagsgave??
|
|
|
05-11-2007, 12:01
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,802
|
Sv: Farsdag, farsdagsgave og feiring??
|
|
Vi pleier ikke feire så veldig. får en liten gave av ungene; et beger med nøtter + et blad, ei sjokoladeplate, en cd eller noe ganske enkelt. Annenhvert år er vi innom svigerfar med en liten gave og får kake der, så de gangene baker jeg ikke noe. De øvrige årene er vi på grava til pappaen min og tenner lys, så da pleier jeg å bake ei kake som vi deler med mammaen min (hun bor like ved kirkegården). Har ikke kjøpt noen gave ennå, men regner med det blir en pose med twist og Autofil. Så skal vi til svigers i år, så jeg slipper å bake.
|
|
|
05-11-2007, 12:08
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
|
|
|
Vi kjøper pakke til , samt til min far, og vekker pappa'n her i huset med frokost og pakka på senga. Så drar vi til mamma og pappa i løpet av formiddagen for kaffe og bløtkake.
Kjøper sånne pappa-ting i gave vi da.. Eks. kopp med "Verdens beste pappa", ei bok om å være pappa, innramma bilde av barna osv...
I år må vi nok sette av et par timer til svigerfar også, siden han har begynt å interessere seg for sønnen sin.... (etter 25 år faktisk... )
|
05-11-2007, 12:16
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 1,172
|
|
|
Det blir ikke store greiene, men han får vel frokost på senga, litt kake og en liten gave. (Vi har litt mange feiringer akkurat på denne årstiden)
|
05-11-2007, 12:36
|
|
Æresmedlem - Moderator
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 13,098
|
|
|
Ungene skal være hos faren sin den helga, vet ikke om de skal feire noe..
Jeg skal til foreldrene mine og spise kake. Vi søstrene pleier spleise på en liten pakke til mors- og farsdag. I år skal pappa få et par golf-solbriller!
|
|
|
05-11-2007, 13:38
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nordland
Meldinger: 2,210
|
|
|
Storesøster elsker frokost på sengen, og farsdagen er eneste dagen i året hun får gjennomføre det
Ellers lager ungene kort til ham.
Hvis vi er hos mine foreldre pleier mamma å lage kake, men det er sjelden jeg orker det.
Egentlig en vanlig søndag, men med frokost på sengen.
|
|
05-11-2007, 14:05
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,533
|
|
|
Her blir det familie besøk og masse pakker.
Men det er nok ikkje pappaen som er mest i fokus. Er nok heller ho som blir 2 år den dagen
|
|
10-11-2007, 08:45
|
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
Sted: akershus
Meldinger: 208
|
|
|
her blir det frokost på sengen. tegninger eller"strykeperler" i gave.så lager jeg en kake med barna ,som vi koser oss med på ettermiddagen.
|
|
|
10-11-2007, 12:31
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Sted: På Vinterbro :)
Meldinger: 2,120
|
|
|
Har kjøpt sokker,boxsere og sånn sett med deo og såpe. Han fikk nok største gaven i går når sønen kom hjem med tegning av hendene sine og det diktet som er så rørende vet dere.... Laget i barnehagen
Ellers blir det neppe frokost på senga..har da aldri jeg fått Men pakke og kake fra Tine blir det
Vi er kanskje litt kjedelige vi...hadde 7års dag her for noen uker siden og det holdt vi på å glemme av begge to (altså forholdet var 7år, ikke at vi har noen barn vi holdt på å glemme av altså..)
|
|
16-11-2007, 10:22
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
|
|
|
Vi feiret det ikke på noe vis. Jeg tenkte å lage kake, men mannen oppførste seg så dumt dagen før, så da gadd jeg ikke bry meg. Vi pleier ikke å gi gaver heller.
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:39.
|