Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv

Vis resultat: Hvem skal fri? Mannen eller kvinnen?
Mannen 28 38.89%
Kvinnen 1 1.39%
Begge kan 43 59.72%
Velgere: 72. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-03-2006, 21:30   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Hvem skal fri?

Forklar gjerne hvorfor
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 21:36   #2
VIP-Medlem

skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 7,081
MP Rating: 0% (0)
skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvem skal fri?

Den som har mest lyst til å gifte seg, bør fri.
Gammel 08-03-2006, 21:41   #3
Seniormedlem

cosi sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,934
cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.cosi har en strålende fremtid.

Jeg stemte begge.
Har ikke noe å si hvem som frir, så lenge begge vil
Syns man skal ha snakka litt om det å gifte seg først..
Det har ikke jeg og samboeren min, så hadde han f.eks fridd
nå, så hadde jeg blitt veldig overraska, og kanskje ikke visst
hva jeg skulle si, siden giftemål er så fjernt for meg enda.
Men jeg vil være med samboeren min resten av mitt liv,
gift eller ikke !
cosi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 21:41   #4
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Begge kan...en må jo ta iniativet
Gammel 08-03-2006, 21:46   #5
Tidl. bruker
Gjest

Jeg vil at sambo skal fri til meg, og har lyst å bli overasket Han er enig heldigvis!

Så jeg synes at mannen er den som skal fri
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 21:51   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,113
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Begge KAN fri, jeg synes mannen skal fri.
Fordi jeg liker tradisjoner, jeg liker kirkebryllup fremfor sydenreise og vielse på stranda osv osv. Men nå er jeg ikke fridd til enda, så det er meget mulig jeg gir pokker i alt som heter tradisjoner hvert øyeblikk
Gammel 08-03-2006, 21:53   #7
Supermedlem

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ullensaker
Meldinger: 814
Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.Cascaye har mye å være stolt av.

Skal jeg noen gang bli gift må mannen fri. Punktum. Derfor.
Gammel 10-03-2006, 22:49   #8
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Cascaye81
Enig!!!!!
Gammel 10-03-2006, 23:24   #9
VIP-Medlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 5,004
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

Jeg er heelt enig med Cascaye81: skal jeg noen gang bli gift så må mannen fri. Punktum. derfor!

Først må jeg få meg en mann da.

Janis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2006, 00:33   #10
Supermedlem

camham sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Mo i Rana
Meldinger: 798
camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.camham har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cascaye81
Som jeg skulle sagt det selv
camham er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:04.