Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Når bli gravid med nestemann?
Når førstemann er 6-8 mnd 18 19.78%
Når førstemann er 9-11 mnd 10 10.99%
Når førstemann er 12-14 mnd 10 10.99%
Når førstemann er 15-17 mnd 12 13.19%
Når førstemann er 18-20 mnd 9 9.89%
Når førstemann er 21-23 mnd 8 8.79%
Når førstemann er eldre enn 2 år 24 26.37%
Velgere: 91. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-05-2007, 16:20   #1
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 6,714
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvor tett ved to tette?

Sikkert litt knotete overskrift, men....

Selv om det kanskje ikke ble sånn for deg, hva anser du som den beste tiden å bli gravid med nestemann på? (Har unnlatt alternativer under 6 mnd, siden snuppa snart er 6 mnd...)

.........................

Sist endret av silkepels; 21-05-2007 kl 17:45.
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2007, 16:29   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor tett ved to tette?

Du glemte å lage et alternativ til meg

Eg blei gravid med Tøffeliten når Tuppeline var 5 mnd. 14 mnd imellom dei...

For meg gjekk det heilt greit å være gravid med Tøffeliten, men det var litt travelt og tungt på slutten med en 1 åring som sprang rundt over alt. I tilleg var det sommer og varmt, Tøffeliten er født i august...
Kjenner også at eg til tider er metta på bleier. To bleiebarn er til tider travelt...

Det mest idelle for meg har vert 3 år imellom barna. Det har eg imellom mine to eldste. Da var stor nok til å forstå litt forskellig i tillegg til at ho hadde slutta med bleier.
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2007, 16:32   #3
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,153
MP Rating: 0% (0)
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.

Svarte over 2 år jeg
Vel og merke har jeg tre tette selv, sånn ble det bare. 16 mnd mellom nr 1 og nr 2, og nr 2 og nr 3.

Å gå gravid med en baby i huset syns jeg var slitsomt. Følte ikke at jeg fikk tid til å nyte svangerskapet.

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2007, 16:32   #4
Medlem

Miss Hønemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 439
Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.

Jeg ser for meg at vi prøver på nr 2 løpet av neste sommer, da blir snuppa nesten 3 år når nestemann kommer, og det ser jeg på som passe aldersforskjell
Gammel 21-05-2007, 16:37   #5
Seniormedlem

Humle sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,207
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg svarte 18-20 mnd for det var det som var planen..
Men nå er det jo ikke alt som går etter planen da, jeg ble gravid med lillebror da storebror var 5 mnd..
Så hær har vi akkurat 14 mnd i mellom dem..
Litt hektisk til tider men det er morro å se hvor innterisert de er i hverandre allerede nå..
Gammel 21-05-2007, 17:16   #6
Seniormedlem

blomstermamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Ved Mjøsa
Meldinger: 2,851
blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.blomstermamma har mye å være stolt av.

Jeg ble gravid når frøken fryd var 4 mnd, det er nesten 13 mnd mellom dem.

Fordelen var at i begynnelsen, hvis jeg var trøtt og sliten og litt småuggen, merket ikke hun noe til det, hun var fortsatt liten og sov en del.
Gammel 21-05-2007, 17:46   #7
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,098
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har aldri sett for oss to tette, og kan heller ikke få to tette, så her blir det hvertfall ingen graviditet før Mathias er godt over to år.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2007, 17:55   #8
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,413
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg svarte 12-14 mnd

Selv ble jeg gravid når var 15-16 mnd, noe som gikk helt topp.

Når var 11 mnd ble jeg gravid igjen - også helt topp. Det som var mest travelt andre gang var faktisk elste som da var blitt 3 år og var i toppen av trassalderen sin.
Gammel 21-05-2007, 18:16   #9
Medlem

mammafor2 sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 384
MP Rating: 100% (1)
mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.

Litt over 3 år i mellom dem, ikke "tett" bare fint.
Gammel 21-05-2007, 18:40   #10
Veteranmedlem

vicci sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4,732
MP Rating: 100% (3)
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.

I mine øyne, er to tette når man får barn med to års eller mindre mellomrom. Mellom mine er det 21 måneder, og det synes jeg er passe. Var slitsomt i starten, men nå leker de så bra sammen.

Er på slankern. -11 kg. 10 kg igjen:-(
vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.