Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2007, 00:55   #1
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.
Jeg savner han så masse!

Jeg elsker samboern min! Han er den mest fantastiske mannen jeg noen gang har møtt, og jeg er blitt så avhengig av han.

For 1 time siden dro han, og blir borte i 5 dager. Jeg begynte å sippe da han dro, og vet at neste uke vil bli lang med mye pine.

Jeg savner han så veldig masse
Gammel 29-08-2007, 00:57   #2
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,742
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg savner han så masse!

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 06:49   #3
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,709
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, skjønner hvordan du har det

Du får tenke på at det blir eeesktra godt å få han tilbake om 4 dager

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 08:13   #4
Seniormedlem

Muffe sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: På Vinterbro :)
Meldinger: 2,120
Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.

For et herlig innlegg Det er sunt både for den ene og den andre med noen dager "off". At du savner han allerede sier bare at forholdet er som det skal være og at følelsene er ekte.

Mener ikke med det å si at alle som ikke savner sine kjære etter noen dager ikke har ekte følelser da...

Å savne er en god følelse synes jeg, i den forstand at den gjør det 14 ganger bedre å treffes igjen!

Hustråden er oppdatert med bilder! (25.April! )
Muffe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 08:35   #5
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 29-08-2007, 08:45   #6
Medlem

maximum sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 299
maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.maximum har mye å være stolt av.

maximum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 08:48   #7
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,559
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner deg godt.

Mannen min jobber på et prosjekt sørrå nå i en måned og pendler her fra Troms og sørover til Fornebu hver uke, borte hele uka og kun hjemme fra fredags kveld til søndags kveld. Det er kjipt ja, men han ville virkelig dette og får masse ekstra betalt, så det går bra. Jeg prøver å tenke på at hver dag er det en dag mindre igjen til han kommer hjem.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 23:02   #8
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Fint å se at jeg ikke er den eneste her som må lide innimellom

Hunden min er sikkert superglad for at kjæresten min er borte, for nå får hun sove i senga mi og varme meg om natta
Gammel 30-08-2007, 00:10   #9
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,593
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner godt hva du mener. Sipper ofte når han drar på jobb for å bli borte noen dager. Men det er nok sunt for forholdet. Da finner en fort ut hva en føler.

Snart er han hjemme igjen

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2007, 00:22   #10
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,742
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

1 dag nærmere da

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:57.