Sitter har og er en smule trist, lei , oppgitt..
Siste stuntet til min mamma:: jeg spurtet på tlf i går (igjen) om hun kunne la være å kalle oss ved fornavn, men kalle oss mamma og pappa til prinsessa.
Eks: Nå kommer Ola å henter deg vennen..
MEN... nå kommer pappa og henter deg vennen..
Snuppa er en smule forvirret v gang hun kommer fra henne. eller snakker med henne i tlf.. prinsessa tar seg i det og retter på seg selv.. og JEG som mamma liker det ikke..
fikk følgende melding på mobil noen timer senere :Hei, jeg håper du tenker på at (.....Prinsessa) ikke trenger å høre kritikk som du gir meg. Det bør vi kunne snakke om uten henne tilstede.
Tror kanskje det har noe med at prinsessa kaller min mormor for bestemor og ikke oldemor (min mamma ble sur for det)
JEg har så liten lyst til å ha noe med henne å gjøre, men hun er jo mormor for prinsessa....og Prinsessa og hun har det fint sammen.
Men er det for mye forlangt at hun kaller oss for mamma og pappa og ikke ved fornavn til prinsessa??????????
ps:min mamma er en selvopptatt egoist når det gjelder meg, eks: gratulere med dagen..dette var melding jeg fikk på 30 års dagen min..
hadde blødninger i dette svangerskapet og satt på legevakten alene for at pappaen var hjemme med prinsessa, min mamma bor 10 mingågang fra legevakten. tror dere hun kom.. NOPE og hun viste at jeg var der alene.