Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2007, 10:34   #1
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,178
MP Rating: 0% (0)
Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.
SFO - søknadsfrist og endring.

.....

Sist endret av Jannicke; 04-05-2008 kl 20:37.
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 11:15   #2
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 802
nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.
Sv: SFO - søknadsfrist og endring.

svar på spørsmål:
1a, ja 1b, ja.

2a kanskje etter jul? , 2b, mulig, 2c ja,

Nå er dette vill gjetting fra min side.. og vil anta at rette svar får du med å RINGE skolen/kommunen/sfo som dere søkte til.

oktober
2005.

nektar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 11:29   #3
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.

Jeg har ringt SFO, men lederen er på ferie, vikarene vet ikkeno. Må vente til mandag med å få svar.

En liten fugl hvisket meg at man har krav på sfo-plass... men jeg er usikker på om dette stemmer.
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 11:38   #4
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 935
Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.Fimbo har en strålende fremtid.

Tror ikke du har KRAV på sfo-plass, men de gjør sitt ytterste for at 1.klassinger skal få et tilbud ihvertfall.

Jeg søkte også etter søknadsfristen, og det var ikke noe problem å få plass. Men dette var for to år siden da.

Fimbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 16:31   #5
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,559
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Her måtte vi søke før 1. april for å være garantert å få plass til vår kommende 1.klassing. Man har ikke krav på å få plass nei.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2007, 19:18   #6
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Takk for svar!

Jeg fant derimot noe på kommunens sider - bare jeg lette litt mer:

4.1 Alle barn på 1.-4. årstrinn og alle funksjonshemmede på 1.-7. årstrinn har rett til tilbud før og etter skoletid.

Hm, jaja. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente til mandag.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:50.