Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-06-2008, 02:22   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,973
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 23 skravling!

Starter en ny skravletråd, jeg....

Sitter på jobb. Nest siste natta nå. Merker at jeg er ganske så sliten i kroppen. Har gjort de arbeidsoppgavene som jeg kan gjøre nå, også får resten vente til kl 0530. Nå venter jeg bare på noen piloter, også skal jeg slumre litt i stolen etter det.

Ellers er sommeren kommet til oss også nå Det er så godt når det er sol og har begynt å bli varmere i været. Kanskje det kan bli så varmt at ungene kan ta av seg strømpebuksene snart Begynner å bli på tide nå, vi er jo tross alt i juni....
Vi forsøker å være masse ute på ettermiddagene nå. Og er det godt vær, da er vi hvertfall ute. Ungene leker så fint, og det er nesten ikke mas i det hele tatt, verken fra den ene eller den andre. Jonas går rundt med dukkevogna til snuppa, så fornøyd. Kun litt sint hvis han faller og ikke får vogna opp med en gang

Også er det så morsomt for det er tydelig at han skjønner både det ene og det andre. Hvis jeg spør om vi skal gå på badet og skifte bleie, så skynder han seg avgårde, stopper opp for å se at jeg kommer, også går han videre inn på badet og leter frem en bleie. Ligger ikke så veldig i ro når vi skal skifte da, men men....

Han skjønner også hvis jeg spør om vi skal gå på badet og pusse tenner, og han skjønner hvertfall hvis vi spør om vi skal finne frem is Da går han i fryseboksen selv han

Han har et vannvittig sinne hvis han slår den siden til, men det kommer seg!!

Ble langt dette, men sånn er det å sitte på nattevakt

Til helga skal vi forresten ha barnefri! Det gleder jeg meg skikkelig til!!!
Gammel 04-06-2008, 14:10   #2
Supermedlem

LillianS sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.
Sv: Uke 23 skravling!

Oi , hvilken aktivitet

Nå må dere slutte å skravle så fælt , jeg rekker ikke å lese over alt sammen ....

Like varmt idag, men man blir jo vant til dette merker jeg .
Eneste bakdelen er at jeg snart må vanne blomster i hagen , og det har jeg ikke noe lyst til.
Så nå håper jeg på en regnskur ikveld.

Etter kl 19 vel å merke , er sommerfest i barnehagen idag , så da kan det ikke regne
Har kjøpt inn pølser , så vi skal grille og kose oss.
Alle barna skal synge osv , så det blir kos

Nå driver ett helikopter å sirkler rundt husene her , 3 gangen det tar en runde rundt.
Hmm, mystefistisk

08.08.09
LillianS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:50.