Starter en ny skravletråd, jeg....
Sitter på jobb. Nest siste natta nå. Merker at jeg er ganske så sliten i kroppen. Har gjort de arbeidsoppgavene som jeg kan gjøre nå, også får resten vente til kl 0530. Nå venter jeg bare på noen piloter, også skal jeg slumre litt i stolen etter det.
Ellers er sommeren kommet til oss også nå
Det er så godt når det er sol og har begynt å bli varmere i været. Kanskje det kan bli så varmt at ungene kan ta av seg strømpebuksene snart
Begynner å bli på tide nå, vi er jo tross alt i juni....
Vi forsøker å være masse ute på ettermiddagene nå. Og er det godt vær, da er vi hvertfall ute. Ungene leker så fint, og det er nesten ikke mas i det hele tatt, verken fra den ene eller den andre. Jonas går rundt med dukkevogna til snuppa, så fornøyd. Kun litt sint hvis han faller og ikke får vogna opp med en gang
Også er det så morsomt for det er tydelig at han skjønner både det ene og det andre. Hvis jeg spør om vi skal gå på badet og skifte bleie, så skynder han seg avgårde, stopper opp for å se at jeg kommer, også går han videre inn på badet og leter frem en bleie. Ligger ikke så veldig i ro når vi skal skifte da, men men....
Han skjønner også hvis jeg spør om vi skal gå på badet og pusse tenner, og han skjønner hvertfall hvis vi spør om vi skal finne frem is
Da går han i fryseboksen selv han
Han har et vannvittig sinne hvis han slår den siden til, men det kommer seg!!
Ble langt dette, men sånn er det å sitte på nattevakt
Til helga skal vi forresten ha barnefri! Det gleder jeg meg skikkelig til!!!