Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2006, 11:01   #1
Medlem

rime sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 312
MP Rating: 0% (0)
rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.
1 uke uten gullet vårt...

I dag reiser vi til Kypros og skal vere der i 1 uke.Har gruet meg og gledet meg lenge til denne turen.Blir første gang eg er borte fra Andrine
Var å leverte hun i går hoss foreldra mine og eg savner hun allerede så sinnsykt er alt for stille i huset her
Men det skal bli godt med ei uke der eg og kan pleie kverandre og kose oss sammen og så skal vi i bryllup til søskenbarnet til sambo der nede.Det blir nok gøy
Uka går nok unna ,og det skal bli så godt å sjå go jenta mi igjen

Legger ved eit par bilder av solstrålen vår

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 11-09-2006, 11:26   #2
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.
Sv: 1 uke uten gullet vårt...

Kos dere på ferie.

Nydelig jente
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 12:02   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

God tur, kos dere masse.
Gammel 11-09-2006, 13:01   #4
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så skjønn ho er
Kos dere masse på Kypros! Tenker det blir godt å komme seg heim att til lillegullet om ei vekes tid

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 17:16   #5
Medlem

Nette2102 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 69
Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.

Nyydelig jente du har

God tur til Kypros.
Nette2102 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 18:03   #6
Medlem

Mitamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 418
Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.Mitamor er fantastisk mot andre.

God tur og kos dere masse
Nydelig jente dere har
Gammel 11-09-2006, 19:29   #7
Medlem

wing sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 365
wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.

For en skjønn og liten jente dere har
God tur! Håper dere får en fin tur!

wing er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2006, 09:41   #8
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

Helt ærlig.... Jeg er supermisunnelig.... Men jeg var ei helg i trondheim foriige helg uten barn så jeg kan ikke klage.

kos deg med sol og sommer og pleie av kjærlighet. God tur..

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:11.