Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-07-2005, 22:53   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
:p 4 mnd. kontrollen (med skrytebilder)

I dag var vi på helsestasjon for å veie og måle.

Nå er hun 7 kg, 62 cm lang og 42 cm ho! STOR PIE JA
Jeg som er så redd for at jeg har for lite melk hele tiden Men det er jo ingen grunn til bekymring!!
Fortalte hs at jeg gir henne 3 ts grøt på kvelden, og fikk beskjed om at jeg ikke måtte gi henne mere enn det foreløpig Den lille frøkna er jo temmelig lubben!! Men det er jo bare hærlig det!

Og så har jeg såklart litt i dag også...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hva har du der mamma?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Tidl. bruker; 04-07-2005 kl 23:04.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2005, 22:59   #2
Medlem

bejo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Solå
Meldinger: 255
MP Rating: 0% (0)
bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.bejo er et navn alle kjenner.
Sv: 4 mnd. kontrollen (med skrytebilder)

Hun så kanon herlig ut. Til å spise opp!
Gammel 04-07-2005, 23:05   #3
Tidl. bruker
Gjest

Å så fin hun er!! Herlig jente, med fine tall fra kontrollen!

Jeg synes det er så fint med litt gode og lubne bebiser jeg Hedvig er enda tyngere, men hun er så lang. Hun ser mye slankere ut.. Men har da sine valker hun og da
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2005, 00:34   #4
Medlem

TUTTO sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 468
TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av bejo
Hun så kanon herlig ut. Til å spise opp!

Eg fikk kjeft av hs når eg var på 4mnd's kontroll med Henning Andrè fordi eg sa eg hadde gitt han velling på flaske. i hode eller, får mest lyst å av hs
Er jo f... ikkje hennes baby.
Han greide seg fint med bare pupp, så eg måtte bare vente til han ble et halvt år.
Kan jo si at hun har ingen barn selv, så alt skal gå etter boken.
Kvar gang eg er der slår hun opp i den og leser før hun svarer meg.
Er heilt når eg går der ifra

Mistet tvilling, MA oppdaget i uke 15 (sept 04)
TUTTO er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2005, 12:30   #5
Tidl. bruker
Gjest

TUTTO: For et kanonteit HS!!! Det er jo din unge - du bestemmer!! Har du lyst til å gi han velling, så gir du han velling! Basta!
Gammel 05-07-2005, 12:40   #6
Cat
Medlem

Cat sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: østlandet
Meldinger: 471
Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.Cat er som en lysfontene.

Niklas var 69 cm og veide 8,2 kg når han var 4 mnd.... vi har gitt grøt/velling på kvelden siden han var 4 mnd.. ikke de helt store mengdene, men mer enn3 t-skjeer!!! Han syns det er gøy og smake, og dessuten sover han bedre om natten. Gjør som du føler er rett og ikke hør ALT FOR mye på de helsesøster-damene... noen av dem er litt - selv om de mener godt for det meste da
Gammel 05-07-2005, 12:43   #7
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

for en teit helsesøster. Gjør som du føler er best for ditt barn, det er du som kjenner det best
Gammel 05-07-2005, 12:44   #8
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

kjempefine bilder forresten.

Celine var 8,2 kg og 64 cm på 4 mnd kontrollen
Gammel 05-07-2005, 15:36   #9
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Så stor jenta di er blitt Er så rart at for ikke mange månedene siden så lå de godt inn magene våre.Hun er jo bare knallsøt på bildene da Dessuten så skal babyer være litt lubbene synes jeg.En får jo bare ennå mer lyst til å "knusekosekysse" kinna ennå mer.Tror ikke man alltid skal høre på HS
Gammel 05-07-2005, 15:40   #10
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.

Deilig ja...søtt med lubne små!

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:30.