I dag har vi vært på 5 mnd kontrollen med Lucas, det gikk bare bra. Helsesøstra spurte litt om hva han spiser og sånn. Går i mm og
mme om kvelden også smaksprøver i banan som han er kjempe glad i. Ellers så sa hun vi kunne prøve med grøt igjen om 2-3-4 uker, kanskje magen til Lucas tålte det litt bedre da.
Lucas lå litt på matta på gulvet der, han snurret rundt for henne. Å hun kunne fortelle at det var ikke lenge til han kom til å snurre i fra magen til ryggen.

Å at han var veldig aktiv.

Så nå var det på tide å begynne å sikre ting litt bedre, noe vi har begynt med allerede.
Han fikk vaksine også, begynte å hylgrine helt i begynnelsen. Men hun dama hadde en sånn fin leke med masse forskjellige melodier og med speil på så han ble fort oppslukt i den. Så han glemte helt at han hadde blitt stukket. Han klarte å få på lyd til og med også.
Slik ser tallene ut:
Lengde: 68 cm
Hodeomkrets: 43,5 cm
Vekt: 7170 g

Her ligger han på vekta, den har ikke blitt helt riktig enda.

Oi, bilde ble litt stort.
Ellers så har tanta mi i Oslo vært innom på Barneverden og handlet Quinny Freestyle 3 XL Comfort, som er svart med lufthjul for oss. Hun har kjøpt den og posten den i dag også. Så nå har jeg den om ikke så alt for mange dager i hus.

Gleder meg sånn til og trille Lucas i den.
Det beste av alt er at forloveden min skal betale for vogna, så jeg slipper det!
Tror vi må ta en Quinny vogna treff i Trondheim snart, hva sier dere jenter?
Sommer klemmer fra
Carina84 og