Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2005, 20:50   #1
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
MP Rating: 0% (0)
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
5 viktige spørsmål

Denne har jeg stjålet fra marsklubben....

1. Hva har du gjort i dag?

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld?

3. Hva var det siste programmet du så på TV?

4. Hvor mange planter har du i stua?

5. Hvilke farge har klærne til i dag?
Gammel 28-05-2005, 20:54   #2
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 5 viktige spørsmål

1. Hva har du gjort i dag? Vært hos frisøren og shoppet litt...

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Spist sånne skjell med fyll, noe mannen i huset hadde veldig lyst på.

3. Hva var det siste programmet du så på TV? LOTTO trekning på NRK1, lever i håpet vet dere..

4. Hvor mange planter har du i stua? 6 stykker

5. Hvilke farge har klærne til i dag? Han hadde beige bukser og lys blå genser.
Gammel 28-05-2005, 21:20   #3
Seniormedlem

*Lindus* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 1,527
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.

1. Hva har du gjort i dag? Hentet dåpskjolen hos sydama. Den ble kjempefin. Laget av min mor sin brudekjole Ellers ikke noe spes.

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Har spist hjemmelaget pizza

3. Hva var det siste programmet du så på TV? Ekstrem oppussing

4. Hvor mange planter har du i stua? 2

5. Hvilke farge har klærne til i dag? hvit og gul
Gammel 28-05-2005, 22:17   #4
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

1. Hva har du gjort i dag? Flyttet om på rommet til lillemor og vært i bursdag.

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Pizza.

3. Hva var det siste programmet du så på TV? Ehh... MGP Junior.

4. Hvor mange planter har du i stua? 1 (Og det er en dekorasjon jeg fikk på bursdagen min. Ikke så flink til å ta vare på planter jeg.)

5. Hvilke farge har klærne til i dag? Begynte med hvit og rød mikke mus-drakt, skiftet så over til en blå joggedress.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 22:18   #5
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

1. Hva har du gjort i dag? Vært hos venner på filmkveld

Vi hadde risengrynsgrøt

Akutten

7 stk

5. Hvilke farge har klærne til i dag? Hvitt og beige
Gammel 28-05-2005, 22:26   #6
Supermedlem

Crispo sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.

1. Hva har du gjort i dag? Vært å vindus shoppet, kjørt til byen å kikket på stasjonsvogner og besøkt svigers.

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Hadde hjemmelaget pizza som min svigerinne laget.

3. Hva var det siste programmet du så på TV? Siste jeg så var barne-TV på TV2 i dagtidlig....

4. Hvor mange planter har du i stua? 12

5. Hvilke farge har klærne til i dag? Brun bukse med rosa blomster på og rosa super girl body.......

Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 22:34   #7
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

1. Hva har du gjort i dag?Hatt besøk av Svigers og mine foreldre.

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld?Vi har spist grillfilet og potetsalat.

3. Hva var det siste programmet du så på TV?MGP junior.

4. Hvor mange planter har du i stua?2 stk..eier ikke grønne fingre.

5. Hvilke farge har klærne til i dag?rosa og hvitt
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 22:43   #8
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

1. Hva har du gjort i dag? Levert tilbake madrass jeg fikk i feil størrelse, og kjøpt trille til Helene. (siden jeg var i butikken liksom...)
Så har jeg sittet inne og hørt på tordneværet, og til slutt på besøk til svigers. Nå har jeg bært rundt på tuppa i flere timer, hun har hatt en skikkelig grinekveld. Er veldig glad jeg ikke behøver å gjøre det hver dag.

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Cheeseburger og pommes frites fra kebab-sjappa.

3. Hva var det siste programmet du så på TV? Ser på God Kveld Norge akkurat nuh.

4. Hvor mange planter har du i stua? 2 som lever og 2 falske.

5. Hvilke farge har klærne til i dag? Hun har hatt på seg en beige bukse og hvit body, også en hvit strikkajakke da vi var ute.
Gammel 28-05-2005, 23:00   #9
Seniormedlem

Isolde sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.

Sånne spørsmålstråder er straalende! Her er mine svar:

1. Hva har du gjort i dag?
Stort sett vært inne og lekt og kost med mann & barn. Vi var på den ukentlige storhandelen i matbutikken alle fire. Elsa i BabyBjørn!

Ikke så veldig oppfinnsomt i dag. Det ble pizza Grandiosa. Hadde planer om å lage pai, men har vært så tung i hodet grunnet tordenvær (skikkelig værsjuk ).

Halve "Legenden om Bagger Vance" på TV3. Har sett den før.

5 stk. som merkelig nok lever i beste velgående. Til og med en liten julestjerne har jeg klart å holde liv i til nå.

5. Hvilke farge har klærne til i dag?
Hvitt & beige; samme hadde jeg når jeg tenker over det.

Sist endret av Isolde; 28-05-2005 kl 23:03.
Isolde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 23:08   #10
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

1. Hva har du gjort i dag? I dag har vi vært hjemme og en liten shoppe tur på City Syd.

2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Har spist pizza.

3. Hva var det siste programmet du så på TV? En film som går på tv2 nå.

4. Hvor mange planter har du i stua? 4 (men de er falske da )

5. Hvilke farge har klærne til i dag? Grønn og beige

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:46.