1. Hva har du gjort i dag? Levert tilbake madrass jeg fikk i feil størrelse, og kjøpt trille til Helene. (siden jeg var i butikken liksom...)
Så har jeg sittet inne og hørt på tordneværet, og til slutt på besøk til svigers. Nå har jeg bært rundt på tuppa i flere timer, hun har hatt en skikkelig grinekveld. Er veldig glad jeg ikke behøver å gjøre det hver dag.
2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld? Cheeseburger og pommes frites fra kebab-sjappa.
3. Hva var det siste programmet du så på TV? Ser på God Kveld Norge akkurat nuh.
4. Hvor mange planter har du i stua? 2 som lever og 2 falske.
5. Hvilke farge har klærne til i dag? Hun har hatt på seg en beige bukse og hvit body, også en hvit strikkajakke da vi var ute.
Sånne spørsmålstråder er straalende! Her er mine svar:
1. Hva har du gjort i dag?
Stort sett vært inne og lekt og kost med mann & barn. Vi var på den ukentlige storhandelen i matbutikken alle fire. Elsa i BabyBjørn!
2. Hva skal du ha til middag i dag/kveld?
Ikke så veldig oppfinnsomt i dag. Det ble pizza Grandiosa. Hadde planer om å lage pai, men har vært så tung i hodet grunnet tordenvær (skikkelig værsjuk ).
3. Hva var det siste programmet du så på TV?
Halve "Legenden om Bagger Vance" på TV3. Har sett den før.
4. Hvor mange planter har du i stua?
5 stk. som merkelig nok lever i beste velgående. Til og med en liten julestjerne har jeg klart å holde liv i til nå.
5. Hvilke farge har klærne til i dag?
Hvitt & beige; samme hadde jeg når jeg tenker over det.
__________________ Elsa (15.02.2005) og Lille I (09.09.2002)