Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-07-2006, 21:07   #1
Medlem

seraphim sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Melhus
Meldinger: 229
MP Rating: 0% (0)
seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.
gal Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

I dag ble jeg skikkelig sinna på gubben. Han har lenge sagt at han vil ta kveldsstellet av Ida, men det har latt seg vente på. Vi er enige om at vi må ha skikkelige rutiner på dette, men det klarer han ikke å gjennomføre. "Hjelp meg å lage rutiner, så går det fint", men hva hjelper det å lage rutiner hvis de ikke blir fulgt. Senest i går hadde vi den samme praten og hva gjør han i dag??! Jeg ringer for å høre når han er hjemme (middag osv) og han sier: "Jeg skal spise med noen kompiser kl 6. Kommer hjem så fort jeg kan". Han er hjemme nesten 3 timer etterpå og de skulle spise burger ala mcdonalds..... Jenta var selvsagt stelt og lagt for lenge sida og mammaen rimelig irritert. Sambo kommer hjem strålende blid og skjønner IKKE hvorfor mammaen er så sinna. Aargh!! (det er så mye mer enn jeg får sagt her som gjør at jeg ble så sinna. Det blir for langt å skrive om)

Så etter en del kjefting har vi samme samtalen om leggerutiner og om hvordan han ikke lenger bare kan ringe ETTER at han har avtalt noe og si fra. Jeg synes at han skal høre om det er greit at jeg tar Ida + kveldsstell hvis han skal bort. Ikke bare ringe og si at dette SKAL han gjøre. Nå synes dere sikkert at jeg burde si fra hva jeg mener når han ringer, men da blir han dritsur og nesten anklager meg for å "holde han fanget i hjemmet". Har fått argumenter som at :den ENE gangen han endelig skal treffe kompiser, så blir jeg sur og vrang.

Detta ble langt, men nå er jeg sur! Jeg vet at samtalen vi hadde i dag bare var store ord og løfter om luftslott. Det sa jeg også til han. Har ikke tiltro til at noe av det han sier blir holdt. Selv om han mener det akkurat når det blir sagt........

Lille Ida ble født 04.02.06
seraphim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2006, 12:25   #2
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.
Sv: Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Virker ikke helt som han skjønner at dere er to om stellet
Her i huset er det heller sjelden at en av oss drar noe sted før etter at ungene er i seng. Og vi spør alltid den andre om det er greit først hvis det skulle skje at vi vil ut før leggetid.

Har du snakket rolig med han om dette? Lagt det fram for han uten at det blir krangel? Hvis han føler du anklager han så får han kanskje piggene ute og hører ikke helt hva du har å si.
Gammel 21-07-2006, 12:32   #3
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,340
Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.

Sånn har det vært her også av og til. Akkurat som han bare forventer at jada, jeg sitter hjemme døgnet rundt jeg vettu så han kan gjøre som han vil Har prøvd å få han til å innse at det faktisk ikke ER sånn. Jeg tok "hevn" da Ett par dager han kom hjem fra jobb så sto jeg klar for å stikke ut Dro på shoppnig.. Sa bare; "Så bra du er kommet, jeg blir vekke et par timer" da han kom inn døra Tror han forsto at sånt er irriterende og det går ikke an å gjøre sånn når man er TOSAMMEN om ansvaret

Du må prate med mannen din om dette, det er jo ikke rettferdig at han flyver rundt som han vil mens du må "spørre om lov". Så kan dere heller gjøre en avtale om farting med kompiser og venner skjer etter leggetid. Da får han tid sammen med både datter og venner
Gammel 21-07-2006, 13:04   #4
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-07-2006, 15:51   #5
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

Håper d ordner seg
Prøvd å snakke med mannen din når du ikke er sur?
Lykke til
Gammel 21-07-2006, 20:09   #6
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 852
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

SKjønner deg, og aggresjonen...
Har en litt slik en selv jeg. Hvis han skal ta kveldsstellet, må jeg be han om det. Han kommer ikke på det av seg selv nei, samme hvor mye klokka er...
Gammel 21-07-2006, 21:33   #7
Medlem

wing sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 365
wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.

Hm.... Det er jammen meg på tide at han tar sitt første kveldsstell! Vet du hva? -jeg tror jeg hadde gjort det samme som raandii, sagt at nå hadde du en avtale med dine venninner og gått ut døra. Kanskje han forstår litt bedre når du kommer hjem at dere kanskje bør dele på det?
Men jeg ville ikke vært sint og kjeftet, for da blir det som regel ingen bedring. Men snakk ordentlig om dette så han forstår at du blir sliten av alltid måtte være den som er hjemme.
Lykke til!

wing er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:05.