Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2005, 23:27   #1
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
MP Rating: 0% (0)
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.
eek Advarsel - nye Libero bleier..

Kjøpte en pakke bleier i dag på Obs. Vi bruker å kjøpe Libero Maxi 7 - 14 kg og er kjempefornøyde med dem! I dag så vi at det var kommet en ny type som het dry - tec og tenkte at de må vi jo prøve.... De hadde de gamle bleiene også!

Så sitter jeg her på lørdagskvelden og surfer litt rundt her på NM og finner denne tråden:

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=327456

Så da måtte jeg åpne bleiepakken vi også har kjøpt og de lukter ekkelt

Skikkelig kjemisk / trykksverte lukt... Det kan jo ikke være bra????
Gammel 02-10-2005, 09:00   #2
Medlem

Konze sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 333
Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.Konze er et navn alle kjenner.
Sv: Advarsel - nye Libero bleier..

Det der var underlig! Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått tilbake med bleiene og kanskje kontaktet Libero for å fortelle om opplevelsen. Det kan ikke være meningen at de skal lukte slik!!
Gammel 02-10-2005, 10:44   #3
Supermedlem

Mamsen85 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: ClosebyLillehammer:)
Meldinger: 1,284
Blogginnlegg: 3
Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.

Jeg har også en slik pakke, lukter ikke noe muffins av den
Men, de kunne jo bare fortsatt med den gamle maxi bleien, syntes den var helt fin jeg, tørr og luktet ikke! Denne typen her er litt tynnere, men fremdeles holdt minsten tørr. Her klarer vi ikke pampers, det lukter surt tiss 2 sek etter man har tatt dem på og han blir sår av dem. Prøvd både active fit og baby dry, men her er det bare Libero som går. Men tror dette er kjempeidividuelt, som du leser i linken er jo Libero svartelistet hos andre

Du burde hvertfall sjekke med butikken om det er riktig at det skal lukte sånn evt. kjenne på en annen bleiepakke
Kjemikalier bør det hvertfall ikke lukte, selv om de sikkert er stappa med det

Mamsen85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 12:56   #4
Supermedlem

Callisto sin avatar

Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Det rare er at jeg har hatt en av bleiene ute av pakken og nå lukter den ikke mens bleiene nede i pakken lukter....

Skal gå tilbake til butikken med dem
Gammel 02-10-2005, 13:02   #5
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.

Det er ikke selve plasten rundt som lager lukten da? Det har jeg opplevd tidligere.

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 14:42   #6
Supermedlem

Mamsen85 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: ClosebyLillehammer:)
Meldinger: 1,284
Blogginnlegg: 3
Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fix
Det er ikke selve plasten rundt som lager lukten da? Det har jeg opplevd tidligere.
Det har jeg mer tro på også

Mamsen85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 15:29   #7
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg trodde Carmen hadde sluppet en merkelig fis jeg for jeg syntes og at de lukta da jeg åpnet pakken... Kan vel ikke være sånn

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 17:35   #8
Supermedlem

Callisto sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Fix
Nei det er det ikke. Det lukter av bleiene og luktene kjenner du ikke før du åpner pakken
Gammel 02-10-2005, 21:36   #9
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Callisto
Nei det er det ikke. Det lukter av bleiene og luktene kjenner du ikke før du åpner pakken
Ja, det lukter når du skiller bleiene fra hverrandre liksom...

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:40.