Da Malin var ca 2 mnd. begynte jeg med øving (spiller i korps) en gang i uken ca 3 timer. I begynnelsen satte hun nok pappaen sin prøve og grein og grein... Ikke kjekt for meg å komme hjem da, dårlig samvittighet ja...... Men pappaen mente at han hadde kontroll og at jeg skulle stole på han. Nå går det kjempeflott

Og, jeg merker at det er bra for meg å komme ut blant folk og hvor det ikke bare går i babysnakk. Dessuten må jeg jo bruke de "små grå" og det er jo ikke så dumt det heller....
Så på lørdag var jeg i utdrikkningslag og gikk hjemmefra ca 13.30. Har aldri vært så lenge vekke men jeg viste at det kom til å gå helt fint! Og jeg klarte faktisk å slappe av og ikke tenke på Malin. Hun og pappa hadde hatt det kjempekjekt. Synes det er så fint når

forteller hva de har gjort på..
Så min erfaring er at det går bedre og bedre for hver gang! Men når jeg kommer hjem så må jeg kose ekstra mye med Malin da!!
Nå tar heldigvis Malin flaske og drikker både MM og
MME så det hjelper jo på. Malin begynner jo også å få gode soverutiner så snart kan hun vel reise på overnattingsbesøk hos mormor ??

Spørs om jeg klarer en hel natt...