Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2006, 15:36   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Alergi...

Fy flate.. Snakk om å være tett. Snørrete, vondt i halsen og guffen infulensa følelse, har hatt det noen dager men ingen ting bryter ut så det må være alergi. Har vært sånn før.
Og ikke noe kan vi som ammer ta Zyrtek har tatt kverken på den dritten før.
Eneste de kunne hjelpe meg med på legesentret var ei sprøyte, og den får jeg på mandag. Håper virkelig det kan hjelpe.
Gammel 05-05-2006, 16:51   #2
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Alergi...

Sier du det ingen allergi medisin när man ammer !!!!!!!

Då ligger jag tynt an för jag är bara sååååååå döds allergisk om dagen

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 17:02   #3
Seniormedlem

Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av sessan-70
Sier du det ingen allergi medisin när man ammer !!!!!!!

Då ligger jag tynt an för jag är bara sååååååå döds allergisk om dagen
Snakket med legekontoret for noen timer siden. Fikk da beskjed om at det eneste var jeg kunne få var en sprøyte. Jeg gleder meg til jeg får den på mandag, for formen er eldendig. for at den virker.
Sitter med papirtørkle i hånden hele tiden, nyser og snørra renner. Langt i fra kult.
Gammel 05-05-2006, 17:24   #4
Medlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 257
Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.Pearl er som en uslipt juvél.

Samme her Har fått sprøyte, men den har ikke funka så bra for meg. Håper den virker bedre på deg Solstråle, pyton å gå rundt slik. Jeg er heldigvis bare allergisk mot bjørk så vidt jeg vet, og det er jo på det verste nå, og forhåpentligvis over om et par uker.

Det er ikke jeg som er for tjukk, det er de andre som er for tynne

Pearl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 18:13   #5
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,571
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Mannen min har tatt denne sprøyta de to siste årene, han har vært sånn passelig fornøyd.
Jeg syns det kjennes ut som jeg er allergisk også, det må være noe jeg har blitt i år i såfall

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 18:23   #6
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Renate
Mannen min har tatt denne sprøyta de to siste årene, han har vært sånn passelig fornøyd.
Jeg syns det kjennes ut som jeg er allergisk også, det må være noe jeg har blitt i år i såfall
Det er meldt kraftig pollen spredning, så de som egentlig ikke er alergisk reagerer.
Jeg er ikke påvist alergisk, men reagerer hvis det blir mye dritt i lufta.
Det er det nå og bråtebrann utløser astmaen min så livet er herlig
Gammel 05-05-2006, 18:30   #7
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Høres ikke godt ut. Men med denne våren som plutselig kom så blir det vel ekstra pollen. Føler med dere. Får håpe sprøyta hjelper.
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2006, 18:43   #8
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.

Jøss, ei sprøyte sier du? Legen min sa det ikke var noen rå og at det bare var å bite tennene sammen. For andre år; fikk ikke medisiner i fjor pga graviditeten. Nøys og snørra meg fra mai til september (spes. festlig på jobb....)
Får håpe sprøyta hjelper da Solstråle.
Skal jammen ta meg en telefon til legen tror jeg...
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 05:43   #9
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 191
jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.

Sitter her nå, får ikke sove for den hersens allergien.....snørra renner, tung i hodet og røde og vonde øyne, det er helt jævlig Jeg har fått resept på Nasonex nesespray og så skulle legen sende meg resept på øyedråper også for tabletter kunne jeg ikke ta nå som jeg ammer....det er så j.... kjipe greier nå som det endelig er så deilig å være ute. Har null overskudd til den vesle tulla mi som jeg tror har økedager nå (spiser ca. hver andre time).
jessica78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2006, 05:52   #10
Seniormedlem

Andreasmor 72 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 2,582
Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.

Hiver meg på og syter litt sammen med dere. Fy fader så ille den spredninga er nå. Jeg forebygger med tabletter allerede fra mars, og vanligvis så funker det veldig bra, men i år funker ingenting. Snørra renner, jeg nyser konstant og øynene føles som sandpapir.
Skal feire podens ettårsdag i dag med 13 gjester. Gjett om jeg blir koselig å være sammen med da.....

Andreas ble født 7 mai 2005 22.09.06
Andreasmor 72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:01.