Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-06-2007, 20:28   #1
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 788
MP Rating: 0% (0)
-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.
Allergi på mamma'n!!

jeg leste i søndags tråden om at både junimor og niken var plaget av allergi om dagen!!

kan dere ta noen allergipiller??
jeg var hos legen for 5 uker siden, og hun sa jeg ikke kunne ta en eneste pille!! Fordi jeg ammet!! Fikk nesespary og øyedråper... som at det lissom hjelper for resten av 'systemet'...

jeg er kjempe allergisk for alt mulig... nå om dagen er det bjørk og gress!!

legen sa at jeg kunne få kortison sprøyte -og det har hjulpet meg nå i starten!!

så det kan være et tips for dere som ammer, og plages av allergi!!

...kommer nok til å ta en ny sprøyte neste uke!!
Gammel 10-06-2007, 21:02   #2
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,231
Blogginnlegg: 1
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Allergi på mamma'n!!

Hjelper kortisonsprøyten altså?
Er det ganske liten dose du får da, siden du skal få snart igjen?
Fikk kun nesespray og øyedråper jeg også, kjenner ingen virk til nå..
Det er så jeg kunne kappet av meg hele hodet til tider altså, helt grusomt.
Gammel 12-06-2007, 11:29   #3
Medlem

Shelby sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Røyken
Meldinger: 154
MP Rating: 100% (1)
Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.

Jeg er allergisk og har fått allergipiller. Fikk Loratadin. Det står i vedelgget at ammende ikke skal ta,men i følge felleskatalogen, legen, helsestasjonen og de som lager den er det trygt. Fikk også beskjed om at jeg kunne ta polaramin,men den tok jeg da jeg var gravid og ble så trøtt. Har prøvd i det lengste å ikke ta noe,men det går ikke lenger.
Gammel 12-06-2007, 11:36   #4
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,231
Blogginnlegg: 1
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva i allergimedisinen er det som er skadelig da?
Sprayen og dråpene virker ikke så godt som jeg skulle ønske nei.
Gammel 12-06-2007, 11:41   #5
Medlem

Shelby sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Røyken
Meldinger: 154
MP Rating: 100% (1)
Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.Shelby er som en lysfontene.

Det er vel mest at de ikke vet ettervirkningen på mye, eller hva som skjer når den går over i melka. Jeg fikk beskjed at allergimedisniner som hadde vært i bruk over lang tid var trygge fordi her hadde de sett at de ikke var skadelige og at jeg fint kunne bruke f.eks Loratadin. Nesa har slutta å renne og jeg er ikke så tett og sliten mer.

Lette litt på nett og ble egentlig bare forvirra....Det noen sier er greit sier andre at ikke er greit. Hadde jo trodd legen visste hva han snakket om,men...
Fant i alle fall dette:

http://www.tidsskriftet.no/lts-pdf/pdf2004/1390-1.pdf

Sist endret av Shelby; 12-06-2007 kl 19:07.
Shelby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:35.