Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-08-2005, 13:11   #1
Medlem

Enima sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor Bergen.
Meldinger: 457
MP Rating: 0% (0)
Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.
Amine på kinesisk?

Dette skal visstnok bety Amine på kinesisk!!
Noen som vet om det stemmer eller?

阿敏

Enima er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 13:14   #2
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Amine på kinesisk?

Jeg vet ikke..

Men jeg lurer på hvordan du fant det ut?
Gammel 17-08-2005, 13:17   #3
Medlem

Enima sin avatar

Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.Enima er fantastisk mot andre.

Det var en som hadde funnet msn min på NKI profilen min som la meg til, hun er fra kina, og jeg spurte hun jeg! Fordi hun hadde så masse kinesiske tegn ved navnet sitt!!

(litt frekk jeg...... )
Enima er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 13:19   #4
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mymanny4
Det var en som hadde funnet msn min på NKI profilen min som la meg til, hun er fra kina, og jeg spurte hun jeg! Fordi hun hadde så masse kinesiske tegn ved navnet sitt!!

(litt frekk jeg...... )
åhh..
Gammel 17-08-2005, 14:14   #5
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ser ikkeno, jeg
Bare to små firkanter...
Gammel 17-08-2005, 14:43   #6
Medlem

Enima sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula
Jeg ser ikkeno, jeg
Bare to små firkanter...
Hm....... Jeg ser det??

Hmmmmm...
Gammel 17-08-2005, 14:52   #7
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Jeg ser det også
Gammel 17-08-2005, 14:53   #8
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Jeg og ser
Gammel 17-08-2005, 15:08   #9
Supermedlem

plipp sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: østfold
Meldinger: 1,095
plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.

Jeg ser også bare to små firkanter....
Gammel 17-08-2005, 15:57   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av plipp
Jeg ser også bare to små firkanter....
Jeg også... hmm..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:01.