Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-04-2006, 10:44   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
rørt Anette lo for første gang i dag.

Noe så herlig
Hun satt på armen til pappa`n sin og de gynga opp og ned (knebøy).
Først så bare smilte hun stjerne smilet sitt og plutselig kom det den skjønneste latter.
Jeg og pappa`n fikk tårer i øynene
Gammel 16-04-2006, 11:06   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,532
MP Rating: 100% (1)
matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.matelulla har en strålende fremtid.
Sv: Anette lo for første gang i dag.

Åh! Så koselig! Gleder meg til jeg kan si det samme selv!! Var det skikkelig tydelig latter?
Jeg mener liksom Aila har ledd, men det har ikke vært så tydelig at jeg tør kalle det latter heller... Men jeg gleder meg skikkelig! Det er så nydelig med sånne små som smiler og ler!!
Gammel 16-04-2006, 11:32   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Det var tydelig latter Hun har gurglet når hun har smilt før, som kan tydes som latter. Men det er ingen ting i forhold til det vi fikk høre i dag

Det er så mye som skjer om dagen. Hun prater og smiler, tar tak i leker, har rullet rundt en gang. Rullen var nok ikke helt kontrolert for hun så litt forskrekket ut.
Gammel 16-04-2006, 11:58   #4
Medlem

Optimist sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 129
Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.Optimist er som en lysfontene.

Ååå så herlig! Jeg syns også det skjer masse om dagen. Bea grep etter en sånn henge-leke i går - det har hun ikke gjort før. Og hun spreller så masse - bena går som trommestikker på stellebordet.
Optimist er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2006, 12:05   #5
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Så nydelig
Gammel 16-04-2006, 12:08   #6
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.

Så herlig!

Her kommer det bare et kvekk, men det er jo hans latter akkurat nå, før et løsner
Og han prøver å ta leker og slikt, men det er ikke lett med knyttet neve
Men håret mitt får han fatt i
Og så ruller han fra mage til rygg! Men det har han gjort siden han var akkurat fylt en mnd

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2006, 12:09   #7
Medlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.svisj er fantastisk mot andre.

Ååååå

Jeg gleeeeeeder meg!!

Men her er det så mye mageknip for tida at det er ikke så mye tid til latter for lille snuppa...

Å elske
er å tenne lys
og tørke tårer
natt og dag.
svisj er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2006, 13:26   #8
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så skjønt

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2006, 16:54   #9
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Så herlig da. Gleder meg til vi får ordentlig latter her i heimen. Nå er det bare pludring og oppdagelse av stemmen. Herlig det også.
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2006, 19:35   #10
Medlem

Djain sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Fetsund
Meldinger: 327
Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.

Så herlig!
Gleder meg til Mina's første orntlige latter

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:29.