Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2006, 16:34   #1
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
MP Rating: 0% (0)
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.
Ang stingene..?

Under fødselen fikk jeg kun et lite skrubbsår som ble lappet med ett sting. Var veldig glad for dette og har ikke hatt så mye vondt. Men ei uke etter fødselen synes jeg smertene har tatt seg opp og det er blitt litt vondere å sitte og tisse igjen. Kan dette ha noe med helningsprosessen å gjøre? Noen flere som har vondt i underlivet 10 dager etter(av dere som ikke fikk store rifter)? Har glemt dette fra sist, derfor spør jeg. Har sett selv at såret ser fint ut,altså ikke betent...
Gammel 10-02-2006, 16:44   #2
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.
Sv: Ang stingene..?

Jeg har egentlig ikke noe svar på spørsmålet ditt, men her er min erfaring med stingene:

Jeg fikk en forholdsvis stor rift og sydde flere sting. Det var utrolig vondt i nøyaktig en uke. Klarte ikke å sitte og det var vanskelig å gå. En uke etter fødselen var det mye bedre, og da jeg våknet neste dag kjente jeg ingen ting. Har ikke merket noe etterpå heller.
Gammel 10-02-2006, 20:09   #3
Supermedlem

Ruby sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Karmøy
Meldinger: 619
Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.Ruby er et navn alle kjenner.

Fikk også en ubetydelig rift som ble sydd med et sting og to. Det gjorde litt vondt de første 3 dagene. Nå kjenner jeg ingenting. Men kan godt være det er helt normalt å bli litt øm i stingene etter en stund igjen selv om jeg ikke har opplevd det Jeg ville bare fulgt med jeg, så oppdager du fort hvis det utvikler seg. Og så skader det ikke å duppe røven i litt grønnsåpevann for sikkerhet skyld
Gammel 11-02-2006, 12:26   #4
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ruby
Og så skader det ikke å duppe røven i litt grønnsåpevann for sikkerhet skyld
Det var jo et godt tips da! Får se om jeg tørs.... Forbinder det liksom mer med gulvvask...
Et nydelig bilde på avataren din forresten- Marte er kjempesøt!
Gammel 11-02-2006, 14:49   #5
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.

Jeg har akkurat samme problem! Fikk et par små sting (ved urinrøret?) som først er blitt vonde nå de siste dagene. Ringte føden og de sa det kunne være at stingene er "trange" i forhold til at det gror selv, og at jeg kunne komme inn for å løsne stingene (de klipper i stingene men fjerner ikke tråden).
Så jeg skal dit i morra. De sa det pleide å hjelpe!
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 15:04   #6
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

Det är i dag 16 dagar sen jag födde, har inget ont alls längre !!
Jag både revnet invendigt & blev sydd endel där + att jag blev rejält klippt utvendigt & jag måste säga att jag är överasket över hur fort jag blev bra.

Med Amadeus för 15 år sen så kunde jag ju inte sitta eller gå på vecko vis & då var jag mycket mindre sydd än nu !! Nu var jag helt bra efter ca en & halv vecka

Bara detta blödande dritten kunde slutat också, börjar sakna mannen min seriöst nu ........... âr jag litt onormal eller ????
sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 19:49   #7
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av sessan-70
Bara detta blödande dritten kunde slutat också, börjar sakna mannen min seriöst nu ........... âr jag litt onormal eller ????
Er ikke unormal i min bok iallefall. Trodde ikke jeg skulle ha lyst til slike aktiviteter enda, men joda (sist tok det noen uker)! Kan ikke vente til å komme igang igjen! (men litt klining og tafsing går da ann...)
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:12.