Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2005, 23:48   #1
Supermedlem

Lazy sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.Lazy har en strålende fremtid.
Atter en natt på sykehus.

Så var jeg så "heldig" å få tilbringe enda en natt på sykehus!
Denne gangen var det storesøster som hadde en heftig omgangssyke. Hun var så avkreftet stakkar at hun måtte få intravenøs næring. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å banke i bordet, satt forleden og spøkte med at hun var den eneste av ungene mine som ikke hadde lagt på den avdelingen

Fikk ikke tildelt rom før klokken var over 3 inatt, ikke hadde jeg med skifte til meg selv og klærne jeg hadde på meg var fulle av oppkast.
Og prikken over i`en var at jeg fikk tantebesøk når jeg satt der oppe, og dermed kjempekramper i magen
Så jeg har vel sovet tilsammen 1 time i natt og burde vært skamtrøtt nå. Og det er jeg også, men får jeg sove?

Askild med storesøster -02 og storebror -94
Lazy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2005, 23:56   #2
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Atter en natt på sykehus.

Oh my god...

Håper det blir bedre for deg snart, en ulykke kommer sjelden alene, men nå er det nok. nok er nok.
Gammel 07-05-2005, 23:59   #3
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

UFF DA.. vil bare gi deg en trøste jeg. god bedring til barnet ditt
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2005, 00:28   #4
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Du fikk virkelig alt oppå hverandre Du får en liten og en
Gammel 08-05-2005, 00:34   #5
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

God bedrings tanker sendes herifra

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2005, 01:12   #6
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,119
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av IMAK
Du fikk virkelig alt oppå hverandre Du får en liten og en
Signerer. Håper storesøster er på bedringens vei og at du får sove litt
Gammel 08-05-2005, 01:49   #7
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Offa da hvor mye du skal få gjennomgå da Håper de ikke skjer noe mere og at alt går bra med barna dine

Supermasse klemmer fra PJK
Gammel 08-05-2005, 02:02   #8
Supermedlem

Liv75 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 956
Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.

Uffameg - så trasig da!! En trøsteklem fra meg også - er herved sendt! Håper veslejenta di , snart er frisk igjen!
Gammel 08-05-2005, 12:41   #9
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 969
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Huff... Håper at du har fått sove litt i natt da! Og at jenta di snart kommer seg igjen!!
Gammel 08-05-2005, 12:48   #10
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 1,256
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Liv75
Uffameg - så trasig da!! En trøsteklem fra meg også - er herved sendt! Håper veslejenta di , snart er frisk igjen!
Signerer denne, håper du fikk sovet litt i natt iallefall. Det skjer masse hos dere, håper dere får en pause nå

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:39.