Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-01-2006, 12:47   #1
Supermedlem

Liv75 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 956
MP Rating: 0% (0)
Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.
glis "Atter enn febbis......"-Det er meg det !!

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=364648

Ops.....da ser det jammen ut til at jeg snart blir FIREbarnsmamma!!!

Har regnet litt ut v hjelp av terminberegning på Barneverden , at jeg skal være ca 6 uker på vei (så ja - det er veeldig tidlig , ennå da ! ) Termin dato blir rundt den 12 september!

.....og hjelpe meg, FOR en babyboom i febbisklubben da !!!
Gammel 15-01-2006, 12:53   #2
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "Atter enn febbis......"-Det er meg det !!

Gratulerer med spiren
Håper svangerskapet blir bra..lykke til
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-01-2006, 12:56   #3
Supermedlem

Callisto sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 969
Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.Callisto har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye
Gammel 15-01-2006, 12:57   #4
Supermedlem

Annfyk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye (en mindre HG å spekulere på )
Gammel 15-01-2006, 13:12   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,586
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med den lille spiren! Og lykke til
Gammel 15-01-2006, 13:29   #6
Supermedlem

Crispo sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.

Gratulerer med spiren, håper du får et fint svangerskap

Skikkeig babyboom i febbisklubben ja..... koslig det

Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-01-2006, 14:02   #7
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med magen, Liv75!!
Blir en liten gjeng med febbiser i september-klubben
Gammel 15-01-2006, 14:03   #8
Medlem

marusija sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 444
marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.

Gratulerer med

Gammel 15-01-2006, 14:26   #9
Seniormedlem

Maritmor sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,831
Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.

Gratulere så masse. Håper du får et fint svangerskap.
Gammel 15-01-2006, 14:29   #10
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med spiren

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:40.