Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-03-2006, 13:35   #1
Medlem

seraphim sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Melhus
Meldinger: 229
MP Rating: 0% (0)
seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.seraphim er et navn alle kjenner.
Au!!!!!!!

Jeg har så vondt i stingene mine! de siste ukene har det bare blitt verre og verre. Innimellom har jeg skikkelig problemer med å gå, stå, sitte, ligge. ALT gjør vondt! Smertestillende hjelper ikke, så nå må jeg bare ringe til legen min. Frykter at han har det så travelt at jeg ikke får time før om ei uke eller to. Da ser jeg ikke annen utvei enn å ringe barsel og mase meg inn der. Orker ikke vente til over helga en gang. Det er så vondt! (sutre, sutre...)

Lille Ida ble født 04.02.06
seraphim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 13:39   #2
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Au!!!!!!!

Huff da, hørtes kjempe vondt ut
Håper du får time hos legen med en gang, så slipper det å gå noe betennelse i sårene. Lykke til
Gammel 08-03-2006, 13:40   #3
Medlem

neon sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bodø
Meldinger: 246
neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.

Uff, Sera , dette hørtes ikke bra ut! Håper du får hjelp fort som fy!

...merkelig at det gjør vondt fortsatt... ??
neon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 14:06   #4
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Huff da, håper ikkje du har fått betennelse i dei... men uansett kva det er så håper eg du får time hos legen snarast mulig og at du får noko som lindrer vondtene.
Når det er sååå vondt, burde du jo få time på dagen synest eg!

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 15:20   #5
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Uff, stakkars. Unnskyld Sera, men jeg tror kanksje du har fått vondtene mine, for her var det helt fint i dag når jeg våkna.

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 15:57   #6
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Usch då, det höres inte gott ut... Hoppas att du får time snart och att det går över snabbt...
Gammel 08-03-2006, 16:06   #7
Medlem

Eiram sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 183
Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.

Usj, hørtes ikke bra ut...

Har hørt at grønnsåpevann kan rense opp litt.. Ikke vær redd for å ringe barsel, de er der for å hjelpe oss!!
Eiram er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 16:17   #8
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Huff da... Håper du får time til legen for det skal vel ikke være vondt enda....?
Gammel 08-03-2006, 16:35   #9
Medlem

Djain sin avatar

Sted: Fetsund
Meldinger: 327
Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.Djain har mye å være stolt av.

Jeg også sliter litt med vondt nedentil. Noen ganger kjennes det nesten ut som om jeg har nettopp blitt sydd.

Men jeg har ikke så vondt som deg, for jeg trenger ikke ta smertestillende. Men må lissom bare være litt forsiktig med hvordan jeg setter meg osv.

Føler virkelig med deg, det kan ikke være mye godt å ha det sånn. Spesielt ikke nå som du har en liten en som vil ha mye oppmerksomhet.

En annen ting jeg sliter litt med er å gå på do (sånn orntlig)
Skulle nesten tro det var sydd igjen der... Så kan telle på ei hand antall ganger jeg har vært på do siden jeg fødte (og idag er Mina 1 mnd og 1 dag)
Har kjøpt meg noen piller på helsekost som skal hjelpe, så håper de begynner å fungere snart.
Gammel 08-03-2006, 16:37   #10
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Djain

En annen ting jeg sliter litt med er å gå på do (sånn orntlig)
Skulle nesten tro det var sydd igjen der... Så kan telle på ei hand antall ganger jeg har vært på do siden jeg fødte (og idag er Mina 1 mnd og 1 dag)
Har kjøpt meg noen piller på helsekost som skal hjelpe, så håper de begynner å fungere snart.

HAr du prøvd Duphalac?? Jeg var på apoteket å kjøpte ei lita flakse. Skjedde ikke noe samme dagen som jeg drakk gusjet, men dagen etterpå kom jeg meg endelig på do. Jeg sliter med det samme som du. At det føles som det er sydd igjen baki der.

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:06.