Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-08-2005, 21:23   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
lei_seg Au au...

Jeg har vondt i puppen min! Jeg er skikkelig hoven akkuratt rundt festet på brystvorten.. Og det gjør voooooooooooondt når hun suger Kan det være en knute? Jeg har aldri hatt tette melkeganger ellers på puppen.. HUff.. Jeg prøvde å pumpe, det gjør vondt det og, men ikke fullt så vondt som når hun suger..
Hva skal jeg gjøre? Fortsetter det å være så vondt må jeg gjøre noe, tårene spruter når hun spiser fra den puppen.. Det er helt inntil vorta, hovent og hardt.. Ca en cm i diameter... Det er ømt å være nær der og.. Orker ikke bære henne så hun er inntil der.. Det verker litt bakover og inn mot under armen også når hun suger.........
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 21:48   #2
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Au au...

Huff, det hørtes langt i fra godt ut!
Det kan ikke vær brystbetennelse?

Håper det går over snart!
Gammel 17-08-2005, 21:51   #3
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
MP Rating: 0% (0)
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette høres kjent ut Hadde det sånn helt i begynnelsen en gang (nå husker jeg ikke lenger når det var!) Det eneste som hjalp var; masasje, pumpe, pumpe, pumpe, amme og en nesespray som heter "Syntocinon" (hvis du kommer her, har jeg en uåpnet du kan få!)

God bedring kjære deg!!!
Gammel 17-08-2005, 21:52   #4
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,256
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Uffda vennen, høres ikke godt ut i det hele tatt. Har desverre ikke annet å bidra med enn
Gammel 17-08-2005, 21:54   #5
Seniormedlem

IMAK sin avatar

IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

ps: det er visst noe med at du skal holde deg varm på hender og føtter også.

Ville gjerne ha sendt en god-bedring-prikk ... men jeg kan ikke prikke deg
Gammel 17-08-2005, 22:03   #6
Tidl. bruker
Gjest

Takk takk snille dere
Uff, jeg håper ikke det er så ille som brystbetennelse.. Jeg får krype opp i sofaen med ullsokker og en kopp te, og synes synd på meg selv! Er det ikke bra i morra går jeg ned på helsestasjonen (naboen min...) og spør der.. Det har blitt gradvis verre over noen dager nå, men trodde det bare var litt øm pupp pga hun har begynt å bite litt
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 22:05   #7
Tidl. bruker
Gjest

Du må dele ut rykte til andre brukere før du kan gi til ...... Grønn prikk til dere alle!!
Gammel 17-08-2005, 22:28   #8
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Jeg husker jeg var hos legen. Han skulle ta prøve av melken min, så vi kunne finne ut av om det var betennelse eller tette melkeganger. Jeg klemte for å få ut noe melk - og der sto spruten .... opp i ansiktet til legen (og han er ganske ung og kjekk) ....
Gammel 17-08-2005, 22:35   #9
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av IMAK
Jeg husker jeg var hos legen. Han skulle ta prøve av melken min, så vi kunne finne ut av om det var betennelse eller tette melkeganger. Jeg klemte for å få ut noe melk - og der sto spruten .... opp i ansiktet til legen (og han er ganske ung og kjekk) ....

Uff!!
Gammel 17-08-2005, 22:36   #10
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis det bare er tette melkekanaler så kan du massere/pumpe/amme/dusje det bort Lang varm dusj - massasje i dusjen (forsiktig) og så pumpe og stryke på det vonde samtidig. Gjerne gjenta dette flere ganger til du kjenner at det løser seg opp. Det hjelper og å holde brystet varmt! Jeg har slitt med dette hele tiden, har brukt ullinnlegg i hele sommer og hvis det gikk for lang tid mellom tømmingene så fikk jeg dette f...skapet.

Hvis det er brystbetennesle så må du ha antibiotika.

Håper det går bra med deg

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:31.