Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-06-2007, 13:56   #1
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
MP Rating: 0% (0)
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.
hm Baby på utdrikkingslag....

En dag her så skal jeg på utdrikkingslag til en bekjent... (tørr ikke skrive hvem og når tilfelle hun snoker her, vet jo aldri )

Jeg har i det tilfelle et dilemma... Det skal skje i Trondheim, og jeg bor 17 mil unna. Skal bo til mine besteforeldre, og må ta med meg Leander. Men... Vil tro det starter tidlig den dagen, og varer til langt på natt! Tenkte høre om de kunne passe Leander på kvelden, at jeg kommer hjem og legger han, og begynner ikke å drikke før han er i seng. Så får han flaske på natta...
MEN hva på dagtid? Jeg har lurt på å ta han med meg... Blir det for dumt?? Med baby på utdrikkingslag..??
Jeg kan jo ikke være borte fra han et helt døgn.. Da må jo jeg pumpe ut flere liter melk, og ikke minst dra på brystpumpe og pumpe meg flere ganger den dagen...
Ei venninne har baby i samme alder, og hun lurte og på om hun skulle ta med jenta...

ÅÅh... Hva skal jeg gjøre...?
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2007, 14:02   #2
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,650
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Baby på utdrikkingslag....

Det spørs jo på hva dere skal gjøre... Er aktivitetene såpass at det passer å ha med baby? I såfall, ta han med deg.
Gammel 23-06-2007, 14:16   #3
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa
Det spørs jo på hva dere skal gjøre... Er aktivitetene såpass at det passer å ha med baby? I såfall, ta han med deg.
Det er det jeg ikke vet enda... Skulle få en mail med program over dagen, men har ikke fått noe enda...
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2007, 15:00   #4
Supermedlem

Ninken sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 897
Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.

Jeg har hatt med snuppa i utdrikningslag. Det gikk så fint så Hun var med fra starten kl 12 og så kjørte jeg henne til mamma i 19 tiden. Hun hadde sovedag den dagen, så hun sov nesten hele tiden, kun avbrutt av litt mat.

Oskar juni 03,
Selma februar '07
Ninken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 12:18   #5
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde ikke gjort det.
Skjønner at du ikke vil la han være borte fra deg så lenge, men da tror jeg heller jeg hadde droppet ut.

Men det går sikkert fint å ha han med, jeg ville bare ikke gjort det av hensyn til de andre.
Gammel 24-06-2007, 12:18   #6
Supermedlem

Kavring sin avatar

Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Kom to ganger

Sist endret av Kavring; 24-06-2007 kl 12:22.
Kavring er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 12:34   #7
Supermedlem

Ninken sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 897
Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.Ninken har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring
Men det går sikkert fint å ha han med, jeg ville bare ikke gjort det av hensyn til de andre.
Jeg tenkte også på dette og snakket med forloveren om det og hun syntes ikke det var noe problem. Programmet var også av en sånn art at det ikke var noe problem. Du kan jo evnt høre med bruden også hva hun mener - det er jo hennes dag. I mitt tilfelle vet jeg bruden ville at jeg skulle komme med barn enn å ikke komme.

Oskar juni 03,
Selma februar '07
Ninken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 13:02   #8
Medlem

Nurket sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 341
Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.

Kjem jo an på programmet for dagen då...

Då eg laga til utdrikkingslag for veninna mi, var programmet slik at babyar kunne tas med hvis behov. Var ei som hadde med sin på 2mnd (var bare med litt på kvelden), medan ei anna reiste heim og amma nokre gonger.

Synst det var viktig at alle kunne få vera med. Er jo litt av vitsen (synst eg) at brudens venner kan vere med på utdrikkingslaget, for bruden sin del altså.

Go'guten kom til verda 15.02.07
er venta 04.02.09
Nurket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2007, 13:27   #9
Supermedlem

Kavring sin avatar

Og jeg synes at babyer tar/får så mye oppmerksomhet at de ikke trenger å være med på akkurat en sånn dag.
Jeg er ihvertfall sånn med en gang det kommer en baby i nærheten.

Det er min mening da.
Så jeg hadde heller hatt barnevakt på dagtid til jenta og dratt hjem på kvelden.
Gammel 24-06-2007, 15:41   #10
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring
Og jeg synes at babyer tar/får så mye oppmerksomhet at de ikke trenger å være med på akkurat en sånn dag.
Jeg er ihvertfall sånn med en gang det kommer en baby i nærheten.

Det er min mening da.
Så jeg hadde heller hatt barnevakt på dagtid til jenta og dratt hjem på kvelden.
Jeg tror (!) jeg er enig med deg Kavring.

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:29.