Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-10-2007, 19:01   #1
Medlem

Nurket sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 341
MP Rating: 0% (0)
Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.
Question Babyportrett i julegåve

Tenkte å gje vekk nokre forstørra babyportrett av småen til jul.
Hadde først tenkt å ha ramme på dei, men så sa ei eg kjenner at i hennas familie ga dei alltid kun bildet slik at den som fekk det sjølv kunne kjøpe ei ramme som dei likte/passa inn hjå dei.
Kva ville de ha gjort?
Vert jo ein del billegare å ikkje kjøpe ramme, men virkar det dumt...?

Go'guten kom til verda 15.02.07
er venta 04.02.09
Nurket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 19:05   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,666
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Babyportrett i julegåve

jeg hadde nok kjøpt en enkel ramme...nå vet jeg ikke om du skal ha bilde med eller uten farger..men uansett passer feks en svart ramme inn...og hvis de ikke liker den kan de jo bytte...

har du ikea eller jysk i nærheten har du masse rimelige rammer..

hvis ikke..kan du jo bestille bilder på lerret...det koster vel ca 249 for bildene i 20x30 strl på nett... husker ikke helt hvem av de det var....men ser prisen er ganske lik over det hele...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 19:25   #3
Supermedlem

plysj sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

jeg har fått portretter og andre bilder fra familie med rammer, men de har jeg bytta ut
lurte på om det var litt frekt å bytte de ut jeg da... nå har jeg de ikke oppe pga manglende plass, men i nytt hus skal de opp i svart enkel ramme og ikke de de kom i.

om du skal gi til noen du kjenner godt og vet hva slags rammer de bruker, kan du jo kjøpe lignende. eller bare en enkel ikea ramme som de kan bytte ut selv. stas å få bilde med ramme egentlig.
Gammel 28-10-2007, 20:23   #4
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi
jeg hadde nok kjøpt en enkel ramme...nå vet jeg ikke om du skal ha bilde med eller uten farger..men uansett passer feks en svart ramme inn...og hvis de ikke liker den kan de jo bytte...

har du ikea eller jysk i nærheten har du masse rimelige rammer.
SIGNERER
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 20:38   #5
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,511
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Jeg gir de uten ramme.
Bildene er dyre nok som de er.
Gammel 28-10-2007, 20:43   #6
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,785
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi gir også bort bilder uten ramme. Aner jo ikke hva folk vil ha på veggene.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2007, 08:08   #7
Medlem

Juligullet sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 424
Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.

Vi har gitt babyportrett tidligere og skal også gi det i år til besteforeldre, tanter og onkler og faddere.
Vi har valgt å ikke kjøpe ramme denne gangen heller. Grunnen til det er egentlig enkel, de som skal ha bildet hjemme hos seg må få velge selv hva slags ramme de vil ha til, de har kanskje en annen oppfatning enn meg hva som passer til bilde, men kanskje viktigst av alt så skal det passe inn i omgivelsene det skal henge.

Juli 2005 & Februar 2007
Juligullet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2007, 08:21   #8
Supermedlem

skogen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,059
skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.

Jeg ville gitt uten ramme.
Gammel 29-10-2007, 09:00   #9
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,720
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Carmenzita
Jeg gir de uten ramme.
Bildene er dyre nok som de er.
Signerer. Så får de kjøpe den rammen som passer inn hos seg.
Gammel 29-10-2007, 09:29   #10
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 75
Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.

Vi skal gi bilder, men gir uten ramme. Vet at flere av de som får bilder "samler" på en ramme type og da blir det bare teit å sette på andre rammer. Dessuten så er rammer ganske dyrt. I alle fall de til bildene uten glass.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:48.