Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-05-2006, 19:15   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
kidoki Babysvømming var topp

Gjett om vi 3 koste oss i bassenget i dag
Anette bare smilte og pratet hele tiden. Plasket med beina. Så dette var suksess
Den vonde kroppen min ble nesten så god som ny etter 20min i bassenget
Gleder meg allerede til neste onsdag, for dette var kos.
Gammel 03-05-2006, 19:22   #2
Medlem

Eiram sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 183
Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.Eiram er bare skikkelig grei.
Sv: Babysvømming var topp

Ja, ikkesant det er gøy!!!
Har akkurat kommet hjem fra svømming selv, og idag hadde Sondre sitt første dykk og det gikk kjempebra
Dere har masse å glede dere til fremover..
Eiram er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 20:35   #3
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 734
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Så gøy.
Vi har også hatt vesla i basenget deilig både for store og små det .
Gammel 03-05-2006, 20:42   #4
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,512
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal på babysvømming i morra for første gang, gleder oss veldig. Storesøster skal også være med, hun er en dreven babysvømmer, så det blir gøy for henne også med faste svømmedager igjen.

Fint at det gikk bra med dere da, er jo alltid spennende første gangen med de små i bassenget. Storesøster var rasende første gangen hun var på babysvømming, men var superfornøyd etter det. Så er veldig spent på hvordan lillebror tar det...

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 20:56   #5
Boe
Medlem

Boe sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 338
Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.

Vi har ikke vært i bassenget enda . Begge X`ene våre er overivrige på babysvømming, så vi gidder ikke dra dit DA . Men vi skal gå en "vanlig" dag i stedet. Jeg har ikke villet være i bassenget, såret nedentil var så stort - det er nettopp blitt skikkelig bra der nede .
Alle jeg har snakket med sier at babysvømming er topp og at babyene digger det .
Gammel 04-05-2006, 07:58   #6
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra at dere kosa dere! Babysvømming er veldig gøy og de små er som regel veldig glad i bading. Nora er en dreven babysvømmer og går på kurs nå også, så nå stuper hun, dykker, hopper, sklir på sklia helt alene.....ja, helt hyper

Heine skal også begynne, må bare finne et kurs som passer med tanke på tider og sånn...Ikke lett det, når man bare har en bil som sambo bruker på jobb hver dag
Gammel 04-05-2006, 09:22   #7
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Så flott at dere koste dere, Solstråle!

Vi skal på babysvømming for første gang i dag og gleder oss veldig! Men jeg er litt spent på hvordan man gjør det med skifting og dusjing i gardrobene. Man skal jo dusje både seg selv og babyen. Hvordan gjør dere det?
Gammel 04-05-2006, 09:40   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille Mie
Så flott at dere koste dere, Solstråle!

Vi skal på babysvømming for første gang i dag og gleder oss veldig! Men jeg er litt spent på hvordan man gjør det med skifting og dusjing i gardrobene. Man skal jo dusje både seg selv og babyen. Hvordan gjør dere det?
Både jeg og mannen var der.
Så jeg skiftet(trenger ikke å dusjes) på snuppa og leverte henne til mannen som var ferdig dusjet. Så gikk jeg inn og dusjet selv.
Vi gjorde det samme når vi skulle hjem også, da dusja jeg snuppa og kledde på henne. Så leverte jeg henne til en ferdig skiftet pappa, så gikk jeg å ordnet meg selv.
Det var lekegrinn som man kunne legge de små i, så det hadde ikke vært noe problem å være alene.
Ikke planlegg noe, ta det som det kommer. Det viktigste er at barnet ikke blir kald, ta med et ekstra håndkle. Snuppa brukte 3 stk. Et i svømmehallen, et å ligge/stelle på og et å tørke henne med etter dusjen.

Lykke til, det var kjempe kos litt stress med skifting.
Gammel 04-05-2006, 10:16   #9
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Så bra dere koste dere solstråle!
Blir ikke baby svømming på oss, men vi har et helt nytt badeland her som kommer til å bli flittig brukt fremover av oss alle 4!
Gammel 04-05-2006, 13:47   #10
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Vi får ikke plass før i august...men jeg gleder meg masse. Har alltid vært glad i å bade selv, og ser jo hvor gøy tulla vår er i å bade i tummy tuben.
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:34.