Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2006, 17:32   #1
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2002
Meldinger: 555
MP Rating: 0% (0)
cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.
Badedrakt

jeg skal på babysvømming med Fabienne neste søndag, og idag kom jeg på det: jeg har IKKE badedrakt.. Jeg hater imidlertid å gå i både badedrakt og bikini, men må jo ofre litt for babysvømmingens skyld da.. Vet dere om noen som selger badedrakter ennå, eller om salget av det er ferdig for denne sesongen? Har ikke pleid å kjøpe badedrakt, så derfor lurer jeg Dumt spørsmål, kanskje.. Men noen som kan hjelpe meg??
Gammel 10-09-2006, 17:35   #2
Medlem

Nette2102 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 69
Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.Nette2102 er som en lysfontene.
Sv: Badedrakt

Jeg tror sportsbutikker pleier å ha badedrakter stort sett hele året.
Nette2102 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2006, 22:55   #3
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 546
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Tror di pleire å ha en sån bikini/badedrakt butikk rundt om i forskjellige byer,vet di har i bergen.
Men der er sikkert prisene ganske ubehaglige .

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 07:52   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte badedrakt på sportshuset for en uke siden. Så det finnes, jeg liker ikke badedrakter. Men ble veldig fornøyd med den.
Så nå har mamma blå badedrakt og Anette grønn med marihøne på..
Gammel 11-09-2006, 07:57   #5
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror de pleier å ha det på Lindex også
Gammel 11-09-2006, 13:18   #6
Supermedlem

cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.cami er som en lysfontene.

Tusen takk for svar. Kanskje jeg skal kjøpe badedrakt til Fabienne og? Mange som bruker det, eller bare bruker dere badebleie eller truse?
Gammel 11-09-2006, 15:11   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av cami
Tusen takk for svar. Kanskje jeg skal kjøpe badedrakt til Fabienne og? Mange som bruker det, eller bare bruker dere badebleie eller truse?
På gruppa vi er så er det 8 barn, der er det bare Anette som har badedrakt. Men de fleste har sånn badebukse som er tett. Det er ikke truse eller engangsbadebleie, men noen bruker det også.
Gammel 11-09-2006, 20:37   #8
Supermedlem

kidoki Sv: Badedrakt

ok, jeg får se hva jeg bestemmer meg for. Jeg har en slik brillebukse, som jeg kan bruke. Brukte brillebukse til eldstejenta og det fungerte helt fint. Gleder meg til å gå på babysvømming.
Gammel 11-09-2006, 20:39   #9
Supermedlem

Det ikonet var jo helt feilplassert, men greit nok
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:19.