Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-07-2005, 21:21   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Bare la han ligge på magen å sove

når han ruller seg over på magen selv? hva gjør dere?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 21:44   #2
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 261
MP Rating: 0% (0)
mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.
Sv: Bare la han ligge på magen å sove

Jeg snudde førstemann og kommer til å snu veslejenta også. Risikerer heller å vekke dem enn at de ikke våkner mer...

Min første snudde seg ikke så ofte. Hadde han gjort det ville jeg kjøpt en babysafe og stroppet han fast på ryggen.

Selvfølgelig går det som oftest bra - de fleste vokste jo opp før i tiden også, da ungene skulle sove på magen - men i de tilfellene det går galt må det være fælt å gå å lure på om det kunne vært unngått dersom man hadde gjort noe annerledes.

Mamma til september 2002 og februar 2005
mammadonna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 22:32   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bente
De er såpass små enda at jeg ville snudd Emma om hun rullet over på magen...
Me too......
Gammel 08-07-2005, 22:49   #4
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.

Lille snuppa har får sikkelig dreisen på det å snu seg på magen, Jeg har lagd støtte på sidene slik at hun ikke skulle kunne snu seg med nå klarer hun og snu seg på den trange plassen også

Jeg snur henne en million ganger løpet av natten, hun knør og snur seg hele tiden. Håper dette er bare en periode som går over for får sove SÅ dårlig når jeg vet hun klarer og rulle over. Trur nok at det er lurt og ikke la dem sove på magen uten tilsyn enda på en GOD stund.

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 22:54   #5
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde nok ikke snudd henne flere ganger enn når jeg går og legger meg, men jeg er jo ikke særlig bekymret for krybbedød heller, så jeg føler meg ikke særlig representativ.

Hun blir forresten så forvirret når hun snur seg nå at hun våkner og begynner å hyle, så da 'må' jeg nesten snu henne. Pakker dyna godt rundt for at hun skal bli liggende på ryggen.
Gammel 08-07-2005, 23:10   #6
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

... jeg hadde nok snudd Emilie tilbake på ryggen igjen .... og igjen .... og igjen .... og igjen .... og igjen .... og igjen .... og igjen ....
Gammel 09-07-2005, 09:55   #7
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Jeg snur henne om hun har snudd seg i vogna for der har jeg lammeskinnet. I senga må jeg snu henne mot klokka, for frøkna har noen ganger sett sitt snitt til å sparke lillebror i ansiktet.
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 10:11   #8
Supermedlem

plipp sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: østfold
Meldinger: 1,095
plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.

Jeg gjør som Else81 , og snur før vi sovner. Evt. magesoving på natten får ikke jeg med meg, bortsett fra at han noen ganger blir veldig sint hvis han har kommet seg over på magen,,,,hvorfor gjør han det da????
Gammel 09-07-2005, 12:30   #9
Supermedlem

Smil76 sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,325
Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.

De få gangene han har snudd seg på mage i senga, så har han våkna - og ligget der å prata med seg selv helt til mora våkna - eller sutra om det ble for lenge... Men tror nok jeg hadde snudd han om jeg oppdaga at han sov på magen om natta.
Gammel 09-07-2005, 21:00   #10
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke opplevd at hun har snudd seg i senga enda men venter på det siden hun ruller konstant når hun er våken, men jeg kommer til å snu henne tilbake og tror nok hun våkner av seg selv hvis det skjer for hun hater å ligge på magen..........skjønner ikke helt hvorfor hun absolutt skal rulle hele tiden da men
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:07.