Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2006, 19:40   #1
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 852
MP Rating: 0% (0)
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.
Barnehage eller dagmamma?

Hva velger dere siden barnehageopptaket oftest er til høsten? Vi trenger barnepass fra mars, men vet ikke om jeg vil ha dagmamma frem til august eller begynne rett i barnehage hvis vi får plass..? Noen som har noen erfaringer? Hva velger dere? Er dagmammaer litt mer fleksible enn barnehager, eller har man faste dager der og? Eller er det forskjell fra dagmamma til dagmamma?
Gammel 10-07-2006, 19:53   #2
Supermedlem

Kiki2 sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 552
Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.Kiki2 er fantastisk mot andre.
Sv: Barnehage eller dagmamma?

Vi har allerede bhg-plass fra august av, men kommer ikke til å bruke den før etter permisjonen (midten av november)
Gammel 10-07-2006, 22:47   #3
Supermedlem

Sted: rogaland
Meldinger: 771
linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.linea+1 har mye å være stolt av.

Barnehage garantert
Gammel 10-07-2006, 22:56   #4
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 546
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.

Synest ikke det er lett jeg, synest det er for tidligt å sende henne i barnehage, men dagmamma er jo så dyrt!
Så har søkt henne i bhg fra 1 januar, men ønsker egentli ikke å benytte meg av det vist jeg får plass, skal heller prøve å fixse litt på stillingen min osv, så kan ho heller prøve bhg fra neste høst av!

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2006, 08:45   #5
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,593
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg blir nok ikke å begynne å jobbe før neste høst. Har ikke planlagt hvordan vi skal gjøre det, god tid ennå.

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2006, 09:19   #6
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 852
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Robin
Synest ikke det er lett jeg, synest det er for tidligt å sende henne i barnehage, men dagmamma er jo så dyrt!
Er dagmamma dyrere enn barnehagen? Hva koster dagmamma da? Tenkte det var veldig individuelt jeg? Jobber ikke de fleste dagmammaer svart?
Gammel 11-07-2006, 10:39   #7
Supermedlem

Liten pike sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: trøndelag
Meldinger: 655
Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.Liten pike har en strålende fremtid.

Om jeg ikke får barnehageplass på januar tenker jeg å forandre litt på stillingsprosenten min. Har 80 prosent fast stilling, tenker kanskje å søke permisjon fra 30 prosent. Kan også ta noen ekstrevakter når sambo er hjemme med snuppa om vi trenger å spe på økonomien. Da kan snuppa begynne i barehagen til høsten i stedet. Tror uansett det hadde vært vanskelig å få tak i en dagmamma, de vokser jo ikke på gress.

Liten pike er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2006, 10:49   #8
Seniormedlem

siljemoren sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,491
siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.

Jeg skal være hjemme med Celine til høsten 2008, da begynner hun i barnehage og jeg skal begynne på skole.

Tuppen 04 og lillemor 06
siljemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2006, 11:05   #9
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

Jag ska vara hemma till hösten -08 om inget oförutsett skjer da !!

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2006, 14:22   #10
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Har sökt in Hanne i bhg från 1 januari 2007. Eftersom jag inte hade fast jobb då jag gick ut i permisjon så vet jag nte riktigt VAD som händer nu när permisjonen tar slut 1 november.

Finns ju alltid jobb att få, det är inte det, men jag hade haft lust att gå hemma lite till. Men, jag tror mannen min tycker att det är på tide att jag kommer mig ut i arbetslivet nu - och det är det kanske.

Alternativet hade varit att gå hemma till hösten 2007, jobba kvällar och liknande.

Vi får se! Kan ju alltid bli gravid en gång till då! NOT!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:05.