Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-03-2006, 17:01   #1
Supermedlem

Robin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 546
MP Rating: 0% (0)
Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.Robin har en strålende fremtid.
Barnetrygden..!!???

Nårtid får vi den? har dere fått? det har ikke jeg enda..

( Molly!! på sm)
Robin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 17:16   #2
Supermedlem

ayesha sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 807
ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.ayesha er fantastisk mot andre.
Sv: Barnetrygden..!!???

I slutten av mnd etter at barnet ble født.

Storebror født 13.04.2003.
ayesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 18:45   #3
Medlem

cat76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 156
cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.cat76 er som en lysfontene.

Den har ikke jeg sett noe til nei..........
Gammel 08-03-2006, 19:00   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,571
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Man skal jo få f.o.m. mnd etter barnet er født ja

Jeg fødte i slutten av januar, ergo skulle jeg ha fått f.o.m. februar, men den har jeg ikke sett noe til

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 20:52   #5
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 973
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Jeg fik brev fra trygdekontoret her om dagen om at jeg skal få barnetrygd fra og med mars, med start i slutten av mars. Liv Margrethe er født 15. februar.
Men jeg fikk også beskjed om at jeg måtte sende inn en skriftlig beskjed om kontonummeret mitt før de kunne gi meg noe som helst. Har dere gjort det da, dere som ikke har fått trygden ennå?? Venter spent da, har jo ikke sett noe til noe penger ennå...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2006, 22:00   #6
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Renate
Man skal jo få f.o.m. mnd etter barnet er født ja

Jeg fødte i slutten av januar, ergo skulle jeg ha fått f.o.m. februar, men den har jeg ikke sett noe til

Jeg fødte oxo i slutten av januar, men fikk beskjed om at første barnetryd kommer i slutten av mars, på etterskudd liksom..
Gammel 08-03-2006, 22:22   #7
Medlem

ELena83 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 155
ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.

har ikke sett noe til den... Ikke hørt noe ifra trygdekontoret heller... Mn det tar vell sin tid.. Skal jo utbetales mnd etter at barnet er født... Man skal vell ikke søke om å få den?? Det går vell automatisk??
Gammel 08-03-2006, 23:33   #8
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,571
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvs man ikke har oppgitt noen kontonummer til TK, så mener jeg bestemt at den blir utbetalt på giro

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 09:23   #9
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Den skal komme mnd etter at barnet er født, så for mange av oss vil det si på slutten av mars. Her kommer den siste virkedagen i mnd.
Gammel 09-03-2006, 10:47   #10
Seniormedlem

C@momilla sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,759
MP Rating: 100% (1)
C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.

Med storesøster som er født i mai så fikk jeg ikke barnetrygden før i slutten av juli, men fikk da etterbetalt for juni.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:00.