Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-01-2008, 16:17   #1
Medlem

vicky sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 148
MP Rating: 0% (0)
vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.
Barnevogn

Hvordan barnevogn bruker/har dere? Har dere eventuelt flere dere bytter mellom?

Hva syns dere er bra med favoritt vognen?
Gammel 21-01-2008, 19:13   #2
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,393
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnevogn

Vi har Bugaboo Cameleon.
Favorittvogna er vel egentlig one tree hill så det blir el snart den igjen tror jeg.
Gammel 21-01-2008, 19:39   #3
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,683
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Vi bruker Simo kombi på tur og så bruker vi Quinny zapp på shopping. Jeg er fornøyd med begge vognene, det eneste er at Simoen er litt tung å bære inn/ut av bilen. Jeg er utrolig fornøyd med zappen. Den har blitt brukt myyye. Vi klikker på bilsetet og det er så praktisk. Og så digger jeg de svingbare hjulene på den.
Gammel 21-01-2008, 19:53   #4
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har:
En Quinny Freestyle (heter den det??) her hjemme
En Bugaboo Cameleon her hjemme
En Carena vogn som ferie vogn
En Teutonia hos svigers

Jeg er egentlig like glad i begge to, de passer hvert til sitt bruk.

Sikler litt på en OTH siden kursen er så lav... Men sambo sier nei gitt.
Så rart!
Gammel 21-01-2008, 20:01   #5
Medlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 481
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Har Emmaljunga duo edge og OTH

Emmaljungaen har i pakket bort nå, fordi jeg synes sportsdelen er så tung.
Blir vel sånn at vi tar den fram til neste baby, for bagdelen er kjempe lett og god trillecomfort.

OTHen er den vi bruker nå..
Den er lett, enkel og legge sammen, NYDELIG! og kjempe god å trille!
Magnus sitter og sover kjempe godt i den.

..trallalla..
pepsi max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 21:11   #6
Medlem

Netti sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 352
Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.

Vi har en Bugaboo Cameleon
og en emmaljunga som sove vogn
Gammel 21-01-2008, 21:14   #7
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Vi bruker fortsatt simo kombi.

Har en simo sportsvogn med 3 hjul, men den brukes mest til storesøs.

Sikler på en OTH jeg..
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 21:20   #8
Medlem

Ersi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 376
Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.Ersi er fantastisk mot andre.

Vi bruker simo sportsvogn, kjempefin å bruke på det dårlige vinterføret her på bygda, men er tung å løfte inn og ut av bilen og tar dessuten veldig stor plass når den er sammenlagt, så er derfor på utkikk etter en lettere vogn som tar mindre plass i bilen..

Barn er utrolig flinke til å imitere. Samme hvor hardt man sliter for å lære dem gode manerer, oppfører de seg som kopier av sine foreldre.
Ersi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 22:43   #9
Medlem

vicky sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 148
vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.vicky har mye å være stolt av.

Jeg glemte hvist å skrive hvordan vogn vi har

Vi har en emmaljunga duo edge, er veldig fornøyd med vogna. God å trille her på dårlig vinterveier og snuppa sover så godt i vogna!

Og så har vi nettopp kjøpt en emmaljunga scooter, angrer litt. For jeg ser at mange skryter av OTH. Men jeg får nok ikke med på å kjøpe enda en vogn!
Gammel 22-01-2008, 07:43   #10
Medlem

Spiralis sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 80
Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.Spiralis er fantastisk mot andre.

Vi kjøpte en Teutonia da storebror ble født og den har vi til vesla også. Helt grei vogn, synes nå jeg, da
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:11.