Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2005, 13:06   #1
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
BilydDa på hjerte.

Malin var på 6 mnds kontroll idag og da fant de en bilyd på hjertet hennes. Er blitt henvist videre til barnelege, men fikk beskjed at det ikke var noe å bekymre seg for.For det kunne være ett ben som knisset eller at en av hjerteklaffenen ikke hadde gått helt inn...men dette ordnet seg selv etterhvert. Flere som har hatt bilyd på hjerte uten at det er noe spes?

Dagens tall er : 7490g 68,5 cmlang og 43,5 cm rundt hodet.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 13:21   #2
Seniormedlem

Christel sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,689
MP Rating: 0% (0)
Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.Christel har mye å være stolt av.
Sv: BilydDa på hjerte.

De fant bilyd på hjertet til min eldste, da han var 2 år. Han ble undersøkt med ul, og det ble konstatert at det var ufarlige lyder. De ble sammenliknet med lydene i vannrør, som også var ufarlige.

*oppdaget at jeg var i feil barselklubb, og sniker meg ut igjen...*
Christel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 13:30   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Jeg har bilyd på hjertet. Tror det er mange som har det uten at det gjør noe spes.

Flott at det blir utredet sånn at dere kan bli helt beroliget!

Lykke til.

mvh
Gammel 19-08-2005, 14:38   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,587
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Liten hadde/har fysiologisk bilyd på hjertet. Fikk ikke spurt om han hadde det enda på siste kontroll, fordi jeg har en "trekk-opp"lege (det betyr at noen trakk han opp før jeg kom inn og han var mer opptatt av tiraden sin enn av meg og barnet mitt).
Gammel 19-08-2005, 14:58   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,120
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Broren min hadde bilyd på hjertet da han var liten (han var 2 måneder prematur), men det var ingenting.

Flotte tall forresten!
Gammel 19-08-2005, 15:01   #6
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

En lege sa til meg at jeg hadde bilyd på hjerter da jeg var 13. Ble sendt til undersøkelse på sykehuset men da var det ingen bilyd lenger.....

Leger kan ta feil

Sniker meg ut igjen...
Gammel 19-08-2005, 15:21   #7
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.

Ej hadde d også når ej va lita, men ikkje no lengre...

Lykke til!
Gammel 19-08-2005, 15:23   #8
Supermedlem

Ravlind sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.

Noen av barna til venninner har hatt det,men det har forsvunnet av seg selv Har hørt at det er relativt vanelig og helt ufarlig.Men det er jo selvfølgelig godt og få sjekka det opp da
Gammel 19-08-2005, 18:31   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

De fant en bilyd på hjertet til Nora da de undersøkte henne på barsel.
Det viste seg å være hull i hjertet (VSD), men det er helt ufarlig.
På 3 mnd. kontrollen hadde det lukket seg en del, så de regnet med at det kommer til å være helt lukket til 9 mnd. kontrollen!
Men om det ikke lukker seg, så er ikke det noe farlig, det eneste er at hun ikke kan dykke, og det er jo ikke akkurat verdens undergang!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 18:39   #10
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Ingen av mine barn har bilyd på hjerte, men har hørt om flere som har/har hatt det. Og det går bra med alle sammen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:24.