Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2006, 17:11   #1
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 3,186
MP Rating: 0% (0)
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.
Bodøtreff i dag!

Takk for treff i dag Fara, Neon og BeeKey.

Kort oppsummering.

Først:; alle unger våkne....alle ungene sovnet. Frøydis våken først, så guttene. Guro sov mest, men mest urolig som våken. Jeg travet rundt på gulvet, de tre andre satt (ergo jeg får mest trim. )
Sebastian nektet å spise, og det gjorde jammen Guro også (bombe)
BeeKey etterlyste vekttap og Fara hadde laget nydelig pasta/skinkesalat. Neon var sprekest og trillet innover, mens vi to andre satt fast i trafikkkaos.
Vi åt sjokolade og konstanterte at Neon har 10 bikinier, mens BeeKey ikke har noen. Jeg viste fram voksstripene mine som jeg aldri kommer til å tørre å prøve. Det er viktig å ha med seg voks på treff må vite. Håndkle derimot
Lårene til sebastian er dobbelt så tykke som Guro sine og Frøydis er sinnsykt lik sin mamma. Sinnsykt. Neon burde ha snakket med oss før hun kjøpte vogn , mens Fara er bitt av basillen og har opptil flere NMkorrekte vogner i hus.

Andre viktige opplysninger som kom fram:
Neons midterste gutt var tynn, de to andre "tjukke"
BeeKeys pappa lærte henne på en enkel og nordnorsk måte va voldtekt betydde..."veit du ka det e å pule?" "Ja, det e når man ikkje vil"
Neons mann jobber overtid i dag, og min mann ringte fra militærøvelse.
Fara og jeg har samme babygym, men min mangler 9 av 10 leker. Fara har uinnredet loft, men spiller nytt kjøkken med kaffemaskin!
Og alle var enige om at amming i bunad er upjaktisk.

Har jeg glemt noe viktig nå?
Myrsnipa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:13   #2
Supermedlem

Fara sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 1,205
Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.Fara er fantastisk mot andre.
Sv: Bodøtreff i dag!

Tror du fikk med deg det meste ja

For en hukommelse.
Fara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:23   #3
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

LÅLL!!!!

Her er et par bilder:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:35   #4
Medlem

Maradia sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Eastfold
Meldinger: 382
Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.Maradia er et navn alle kjenner.

Morsomt å lese om hvordan dere har hatt det

Kanskje jeg skal ta med kamera på Lillestrømtreffet? Så kan de som ikke vil være med på bildet komme i burka? (Det går nok fint å amme i burka... )

See a world in a grain of sand, and a heaven in a wild flower
Hold infinity in the palm of your hand, and eternity in an hour -William Blake

Maradia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:46   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 3,186
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maradia
Morsomt å lese om hvordan dere har hatt det

Kanskje jeg skal ta med kamera på Lillestrømtreffet? Så kan de som ikke vil være med på bildet komme i burka? (Det går nok fint å amme i burka... )
Burkaamming er både sundt og trygt.
Myrsnipa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:53   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Så søte de små var/er. Bra sumert snipa, føler nesten som jeg var der selv
Gammel 04-05-2006, 18:00   #7
Supermedlem

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 539
BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.BeeKey er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Myrsnipa

Har jeg glemt noe viktig nå?

Holdt hvertfall på å glemme jakka di! Virket ikke som du ville ha den med deg en gang. Hihi...

BeeKey er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 18:10   #8
Medlem

neon sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bodø
Meldinger: 246
neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.neon er som en lysfontene.

Haha!! Meget bra oppsummering , Snipa!

Takk for koselig treff, jenter!
neon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 19:33   #9
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Koselig läsning!!! Så söta och flinka alla 4 var på bilden!!

Tack för att dere delade träffen med oss!!
Gammel 04-05-2006, 19:47   #10
Medlem

C@th sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Lillestrøm
Meldinger: 247
C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.

Utrolig bra skrevet Snipa!!
Som Sol skrev: følte nesten at jeg var der selv

Guttaboys 29.07.96 og 19.02.06
C@th er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:37.