Lenge siden jeg har vært her nå, bare innom i ny og ne, men her er en liten oppdatering fra oss
Kommer litt seint, men her er litt fra oss

Carmen er da blitt 10mnd i dag på Stians sin 24års dag og den nye prinsens fødsel så i dag har det vært en spesiell dag... Det er også hennes første plaster dag i dag... Jeg bakte marsipankake til Stian og imens så var hun i langskapet og utforska... Hørte at hun begynte å sutre som etterhvert utvikla seg i gråt... da hadde hun skåret seg på barberbladet som hører til foodprosessoren (professoren

)

Det var bare et lite kutt i fingeren, men det må ha vært litt dypt da det blødde så mye, så etter 2 plasterbyttinger så stoppet det å blø og jeg tok på henne flytende "compede"... Helt genialt, er noe blankt du smører på som virker som en sags beskyttende hinne som hindrer at vann og andre ting kan komme inni det pg så går det vekk etter ca 3 dager og da gror det så fint atte
Stian var en tur innom Toys R`Us (TOYSRUSH), der hadde han kjøpt 3 myke ulike små baller som hun krøyp i en sinnsyk fart etter... Hørte bare det hærlige WIIIIINET etter henne... etterhvert ble hun tregere, muligens litt trøtt etterhvert
Ellers er hun forkjølt, har vært det i en uke, hennes første forkjølelse...
Ellers så er hun ei aktiv jente som er så blid atte... Et strålene vesen laget av MOI

Hun kryper, sitter, går med gå stol og for noen uker siden så begynte hun å gå langs vegger, så her går det unna ja

kidoki:
Det var litt om dagen i dag og sånn, ble litt langt, men å beskrive min elskede lille sprettende baby tar mer enn en linje
Her er et bilde for 1 mnds tid siden ca

*tatt vekk bildet*