Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2005, 13:34   #1
Medlem

Anki79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 400
MP Rating: 0% (0)
Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.
Dåpen... klær til mamma

Hva skal dere mammaer ha på dere på barnedåpen til barna deres? Jeg har kjøpt meg en hvit dress - dressjakke og bukse. Men går det ann å ha bukse i dåpen, eller er det finere med skjørt?
Gammel 07-05-2005, 13:42   #2
Medlem

Dodi sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 282
Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.
Sv: Dåpen... klær til mamma

Synes godt du kan bruke bukse. Jeg brukte iallefall det i storesøster sin..men det var navnefest da...
Gammel 07-05-2005, 14:40   #3
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,256
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.

Jeg har bestilt meg Vestlandsdrakt

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

SKal iallefall gå med den i kirken og når vi tar bilder. Har med meg en hvit dressbukse i lin og en fin topp dersom jeg synes det blir for slit med ammingen
Gammel 07-05-2005, 15:09   #4
Seniormedlem

*Lindus* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 1,527
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.

Jeg skal ha på meg et offhvite skjørt og en mørke lilla eller turkis topp. Men syns man fint kan gå i bukse også!
Det har jeg gjort selv i dåp før også!
Gammel 07-05-2005, 16:04   #5
Medlem

Bonzo sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Kongsberg
Meldinger: 320
Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.

Jeg skal ha bunad i kirken og på bildene etterpå. Så skifter jeg til skjørt, topp og penjakke, da det ikke er så enkelt å amme med bunad. Ei heller ikke morsomt med gulp over hele stasen.
Gammel 07-05-2005, 16:24   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Hei!

Jeg hadde svart sidt skjørt, svart topp og offwhite trøye/finjakke.
Gammel 07-05-2005, 17:59   #7
Medlem

Sidney82 sin avatar

Sted: Stavanger/Kongsberg
Meldinger: 286
Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.

Jeg skal ha på meg bunad i kirka, så bytter jeg til noe annet etterpå.... Blir nok linbukse, topp og penjakke tenker jeg. (Samme som jeg skal ha på meg på 17 mai)
Gammel 07-05-2005, 18:09   #8
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Skulle ønske jeg hadde bunad
Har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg...!
Får ta meg en runde uten mann og unge om jeg skal finne noe.
Gammel 07-05-2005, 22:08   #9
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg hadde bukse og jakke i dåpen til MAlin. var mye enklere pga amming. jeg var så snill at jeg lånte bort bunaden min til mamma i steden.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2005, 22:40   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,120
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hadde bunad i dåpen til lillegutt. Skiftet etter middagen og alle bildene. Da hadde jeg på meg ett blomstrete skjørt og en litt gjennomsiktig bluse med en topp under

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:47.