Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2005, 14:01   #1
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.
Dårlig form

Jeg er skikkelig shabby om dagene.
Det har jeg vært i noen uker nå og jeg skjønner bare ikke hva det kan være.
For det første så er jeg utrolig slapp, kvalm og null matlyst (men spiser faste måltider fordet)
Det kommer bare over meg helt plutselig, og da blir jeg helt gåen.
Jeg tar mine vitaminer og mineraler og går tur hver dag, så sånn sett så føler jeg meg passelig 'sprek'
Jeg har vondt i underlivet og MASSE utflod, det er nesten som når man har mensen - det bare renner og renner.
De vondtene jeg har minner om ganske kraftige mensen-smerter.
Jeg har enda ikke fått mensen tilbake etter renselsen, så i starten så trodde jeg at det var det kroppen holdt på å ordne opp i.
Men jeg har jo hatt det sånn i flere uker nå og enda ikke sett snurten av den.

Når man leser innlegget her så høres det jo ut som jeg er gravid, men jeg har tatt 2 tester og de viste negativt.
Mannen er bekymra og vil ha meg til gynekolog.
Jeg vil ikke til legen min å ta den undersøkelsen så da er jo alternativet å ta det privat.
Men koster ikke det veldig mye?

Skjønner ikke helt det her, jeg
Gammel 21-06-2005, 14:35   #2
Supermedlem

pumama sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,153
MP Rating: 0% (0)
pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.pumama har mye å være stolt av.
Sv: Dårlig form

Stakkar vennen d hørtes ikkje greit ut.. Ej he sjøl masse utflod og veldig vondt i eggstokkane av og til, spes under sex... men ikkje slapp sånn ellers...

Kanskje du bør oppsøke lege viss d ikkje gir sej snart.. men no ekje ej den som e mest erfaren, so sjå andre innleggsvar du får klem
Gammel 21-06-2005, 14:39   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Du kan spørre legen om henvisning til gynekolog?

God bedring.

Ammer du noe nå?
Gammel 21-06-2005, 14:39   #4
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,120
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres ikke kjekt ut nei.
Kjenner meg ganske mye igjen faktisk. Eier ikke matlyst, men prøver å spise regelmessige måltider. Er utrolig slapp og uten ork. Syns du er sprek som er ute og går tur , her orkes det knapt å ta en tur opp til senteret (som er et par hundre meter unna).
Er svimmel og "tett i huet". Irritabel og magevondter sånn dann og vann.
Har også trodd lenge at tanta er i anmarsj, men hu har vi ikke sett nei

Hvis du har mye vondt tror jeg nok jeg ville tatt en GU ja, uansett hvor pyton det er.
Aner ikke helt hva det koster å ta det privat. Er ikke mulig å bli henvist av fastlegen din da, men da tar det kanskje en evighet.

Sitter og venter på blodprøvesvar jeg da, kan sikkert tilskrive plagene jernmangel (igjen )

Ønske deg god bedring og så håper jeg du finner svar på hvorfor du ikke henger med om dagen

Gammel 21-06-2005, 14:40   #5
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Offa vennen hørtest ikke noe godt ut nei, jeg vet heller ikke hva det kan være. Vet heller ikke hva en privat bestilling til gu koster men det sikkert 400-500,- Håper du finner ut av det vennen og at du blit frisk snart. Masse klemmer
Gammel 21-06-2005, 14:48   #6
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Spør legen din om han kan henvise deg til en gynekolog du Håper du får det bedre igjen snart Jeg er også trøtt og slapp, men det er fordi jeg fullammer og lar det gå for mange timer mellom at jeg spiser/drikker (glemmer at Emilie tapper meg for de kreftene jeg har igjen). Ikke kjekt med den utfloden Sender masse varme klemmer til deg!!!
Gammel 21-06-2005, 16:20   #7
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil bare gi deg en Og håper du snart er i fin form igjen.

Er jo ikke meningen att du skal gå på det viset.
Kom deg til lege du. Er best å få det sjekket.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2005, 16:22   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Huff da
Ville spurt legen om en henvisning til gynekolog Det gjorde jeg en gang, for jeg ville ikke ta gu hos fastlegen min, for han var så Sa bare at jeg ville til en kvinnelig gynekolog, selv om det ikke var det som var problemet!

Siden du er så slapp og uvel, så kan det kanskje være at du har lav blodprosent eller jernlager? Få legen til å ta blodprøver av deg...

Håper du blir frisk snart!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2005, 16:45   #9
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Else81
Ammer du noe nå?
Ja, hun får pupp før alle flaskemåltidene
- fra den ene som det er noe i

Skal ringe legen i mårra å høre om jeg kan få komme til kvinnelig lege der, han er ganske grei sånn han doktor'n.
Men siden han kjenner mannen min så godt så vil jeg ikke sprike foran ham

Ikke så dumt å ta noen blodprøver kanskje..
Det tenkte jeg ikke på engang
Gammel 21-06-2005, 16:56   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,120
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kosmokula
Ikke så dumt å ta noen blodprøver kanskje..
Det tenkte jeg ikke på engang
Ja det kan jo være at du mangler noe

« Bæresele | Sokker »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:21.