Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2005, 21:25   #1
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
MP Rating: 0% (0)
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg De fattige barna...

Er det noen som husker den lille babyen som prøvde å drikke melk av puppen til mammaen sin i Live Aid i år 3 juli??? Jeg satt i sjokk da jeg så det, tårene klarte jeg ikke å holde tilbake.... Stakkars lille babyen prøvde jo å suge som bare det, men det kom ingenting ut fra den avmagra moren....

Nå ikveld var det på nyhetene at situasjonen er blitt forverret... Husker ikke hvor i verden det var, men de viste bilde av en liten unge som lå med sånn puste maske over seg... Så unger med utstikkende ribbein...

Det gjør så forferdelig vondt å se dem lide på denne måten og jeg får det skikkelig vondt inni meg.... Satt å spiste sein middag og jeg mista rett å slett matlusten.... Sitter med tårer i øynene i skrivende stund!!!

Jeg var fadder for ei lita jente før, men så trakk jeg meg for jeg hadde ikke råd til 100kr i mnd Hvor dum går det ann å bli.... Tenk den lille jentas skuffelse når hun ikke fikk penger av meg lenger Tenk den skuffelsen for henne For å si det sånn... Jeg tenker på en annen måte etter jeg fikk Carmen og for å si det sånn så kunne jeg glatt ha gitt puppen min vekk til det stakkars barnet hadde jeg vært der

Dette var nok ikke det gladeste innlegget fra meg, men jeg måtte bare skrive ned hvor forferdelig det er... Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg et faddebarn igjen og så kan jeg f.eks sende klær å sånt som jeg ikke trenger til Carmen lenger... Jeg kan huske at jeg kunne det med det første barnet jeg hadde.... Tenk om hun er død nå.... Stakkars jenta

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 21:39   #2
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: De fattige barna...

Da har jeg registrert meg som fadder for et barn.... Det skal bli spennende å se hvilket jeg får... Kostet 225kr i mnd

Registrerte meg her: http://www.sos-barnebyer.no/

Er det noen av dere som er fadder fra før forresten?

Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 22:25   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Jeg så ikke det programmet du snakker om, men det er helt klart forferdelig å se slikt! Stikker langt inni hjerteroten! Derfor klarer jeg ikke se slikt heller.

Kjempefint at du har meldt deg som fadder!! Alt hjelper vet du.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 00:05   #4
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sorry men jeg klarte ikke lese hele meldingen din jeg vennen....slikt blir jeg så lei meg av at jeg hulk gråter nesten å så får jeg så dårlig samvittighet når jeg vet jeg ikke har de 225,-....vil så gjærne hjelpe de stakkars jeg også men trenger de VIRKELIG selv Stakkars lille barna....
Gammel 27-07-2005, 00:14   #5
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg så det ikke, men fikk helt tårer i øynene av å lese innlegget ditt. Her i heimen har vi heller ikke råd til slikt ennå, ettersom jeg ikke får fødselspenger eller har noe jobb. Men er forferdelig vondt å se disse små barna lide slik. Jeg har også fått helt andre følelser for disse barna etter at jeg fikk barn selv. Og som du sier, så kunne jeg gladelig gitt bort puppen min også. Matet to i samme slengen
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 00:34   #6
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Så det på nyhetene hvis det er det samme som du tenker på... Blir også kjempe lei meg når jeg ser noe sånt. Mye mer lei meg nå en før jeg fikk lille gutten min.

Vi har vel vært fadder for ei lita jente snart et år. Har fått to tegner av henne også, hun var kjempe flink til å tegne. Men vi har gjennom Plan da.
Gammel 27-07-2005, 07:15   #7
Supermedlem

plipp sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: østfold
Meldinger: 1,095
plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.plipp har en strålende fremtid.

Tips til dere som ikke har råd til et månedlig beløp:
Lag et spareglass, hvor dere legger småpenger (som ligger i lomma før vask , nederst i veska o.l) . Når glasset begynner å fylles litt kan dere ta det med i banken og sette det inn på konto til f.eks Leger uten grenser, eller Norsk folkehjelp. Det er ikke mange kronene som skal til før det hjelper!!

www.folkehjelp.no

www.leger-uten-grenser.no

I Niger er det en stor sultkatastrofe nå.
Gammel 27-07-2005, 21:17   #8
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,567
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LinKa
Jeg så ikke det programmet du snakker om, men det er helt klart forferdelig å se slikt! Stikker langt inni hjerteroten! Derfor klarer jeg ikke se slikt heller.

Kjempefint at du har meldt deg som fadder!! Alt hjelper vet du.
Signerer denne jeg, klarer ikke å se på.

Har sett litt av tragedien i Niger, og må bare skifte kanal på TV.
Gammel 28-07-2005, 09:26   #9
Medlem

Yuni sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 220
Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.Yuni er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Minnie 81
Da har jeg registrert meg som fadder for et barn.... Det skal bli spennende å se hvilket jeg får... Kostet 225kr i mnd

Registrerte meg her: http://www.sos-barnebyer.no/

Er det noen av dere som er fadder fra før forresten?
Da har jeg regisrert meg jeg også. Har egentlig ikke råd til det, men ærlig talt! de pengene hadde gått til noe tull uansett. Og man hjelper virkelig disse barna. Det er så altfor lett å skru av skjermen og late som om ikke ting skjer.

Yuni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2005, 09:48   #10
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Yuni
Da har jeg regisrert meg jeg også. Har egentlig ikke råd til det, men ærlig talt! de pengene hadde gått til noe tull uansett. Og man hjelper virkelig disse barna. Det er så altfor lett å skru av skjermen og late som om ikke ting skjer.
Helt sant!!! Da er vi egge blitt faddere da Gleder meg til jeg får bilde i posten eller noe... Har kjøpt oss litt samvittighet, men det betyr ingenting for nå er det kansje enda et barn som blir reddet pga oss

Svar

« Hmm... | Bilder :-) »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:05.