Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2005, 08:48   #1
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
MP Rating: 0% (0)
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Post Denne gaven igjen

Nå er det kommet penger fra 49 personer............ Det er fremdeles tre som ikke er identifisert Så om det er flere som vet de har betalt men ikke finner seg på listen så gi en lyd. (ps. fint om dere skriver mer enn bare fornavn, er flere som heter det samme) Men det nærmer seg målet nå...

Mamsen85
Enima
Ronja28
Carina 84
IMAK
Minon
Annfyk
Pope
aischa
Bergensmamma
mariannK
Flying Biscuit
C@mill@/
PJK
Fru Lita
Tuppemor1
Sidney82
Happy
TIK
Lazy
Martis
Anu
Crispo
Bonzo
*star*
inord
carolin
mamma i nord
Ingrid
Bente
Else 81
Lillebitte
Callisto
Siggi
TUTTO
Alica
Anne78
Kosmokula
linka
Bounty

Mammadonna
isolde susan
L74
Kaudi
*Linda*
ag3
Kristin-81

knøttet

Plipp

Sist endret av Bounty; 07-09-2005 kl 18:07.
Bounty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 09:43   #2
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Sv: Denne gaven igjen

Gammel 07-09-2005, 09:44   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Ble det virkelig så mange som la i!! Det er jo kjempeflott! Jeg ser jeg er skrevet opp, så jeg lister meg ut igjen...
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 15:00   #4
Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 375
Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.

Supert! Dette blir nok Jannicke glad for.

JEg sier det igjen - Kjempetiltak!!!
Solsikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 15:02   #5
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg står ikke på listen men har betalt. linda fremdeles heter jeg
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 15:05   #6
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av *Linda*
jeg står ikke på listen men har betalt. linda fremdeles heter jeg
Fikk en haug med kvitteringer i posten i dag og Linda har betalt ja
Gammel 07-09-2005, 16:06   #7
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Da skal jeg stikke på senteret og se etter gave jeg. Det ble jo masse penger dette
Gammel 07-09-2005, 16:20   #8
ag3
Medlem

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 112
ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.

Kjempebra tiltak Bounty. Hilse så masse til dem!!

2640 g 48 cm 32 HO
ag3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 16:51   #9
Medlem

kaudi sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 130
kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av ag3
Kjempebra tiltak Bounty. Hilse så masse til dem!!
Signerer!
kaudi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2005, 16:55   #10
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 774
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.

Jeg har overført i dag.... Var det for sent

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:16.