Jeg har en storgulper
Storesøster var også det, men tror nok Askild er hakket verre. Tok henne med til lege for det, men fikk beskjed at om så lenge hun la fint på seg så ble det ikke gjort noe med det. Askild har ikke noe problem med å legge på seg heller, så jeg har faktisk ikke "giddet" å gå til legen for å få den samme beskjeden. HS her sier også at det er normalt.
Her gulpes det ihvertfall stooore dammer, og det gulpes hele døgnet. Om det er rett etter et måltid eller rett før, spiller ingen rolle. Han kan prestere å gulpe halvveis i måltidet også, eller om morgenen før han har fått mat, da er det gjerne 12 timer siden sist mating. Her er ihvertfall smekke en absolutt nødvendighet 24-7. Det er slitsomt å hele tiden bytte klær og være på pletten med en gang det kommer en gulp
Kjenner meg igjen med det der å la andre holde han osv, jeg må alltid advare om det, for det er ikke akkurat
små mengder. Skal jeg avgårde steder, må jeg ha med bytteklær til småtten (selvfølgelig), men også bytteklær til meg selv.
Har dessverre ingen råd til deg. Nå får han jo
MME, og har prøvd ut de forskjellige merkene. Både Collett, Nan og småfolk gulper han mer av, pluss at det lukter verre enn verst, så her går det i Hipp
MME. Storesøster sluttet å gulpe omtrent over natten når hun var rundt ett år, og jeg

om at det samme skal skje med Askild. Tviler litt i og med at han er enda verre enn hva Thea var....
Gulpefri (for øyeblikket) klem til deg