Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-07-2005, 15:49   #1
Medlem

Sidney82 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Stavanger/Kongsberg
Meldinger: 286
MP Rating: 0% (0)
Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.Sidney82 er bare skikkelig grei.
Dere som gir grøt.....

Lurte bare på hvor mye og hvor ofte dere gir grøt nå?????
Emil får grøt om kvelden, men lurer litt på om jeg skal begynne å gi om morningene Også!!!?
Gammel 11-07-2005, 15:58   #2
Medlem

Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 375
Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.
Sv: Dere som gir grøt.....

vi gir 4 toppa teskjeer grøtpulver morgen og kveld... virker som det er passelig mengde for Sofie...
Solsikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2005, 15:59   #3
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,517
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Malin får grøt bare på kvelden, er ikke helt sikker på hvor mye grøtpulver jeg bruker men bruker hvertfall ca 70 ml MME å blande ut med. Men Malin får middag på dagen derfor har jeg ikke gitt henne noe mer enn ett grøtmåltid.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2005, 17:12   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Nora har fått 3 ts grøtpulver blanda med ca 30 ml mme fram til nå, men skal øke litt i kveld pga at jeg har litt lite melk på kvelden...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2005, 17:43   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,622
ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.ronja76 har et ubeskrivelig bra rykte.

Lillegull får grøt av 1 dl mme og 3/4 dl grøtpulver (en porsjon ifølge pakka) til formiddags og velling av 2 dl mme og 4 ts grøtpulver til kvelds. Ikke alltid jeg får han til å spise opp, men han er mer og mer ivrig på grøten. Til å begynne med var han overhodet ikke interessert i grøt, men velling slukte han fra første gang han fikk det. Får forresten alltid pupp først.
ronja76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2005, 19:57   #6
ag3
Medlem

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 112
ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.ag3 er som en lysfontene.

Elias får en porsjon iflg grøtpakka til kvelds. Også får han en flaske mme litt senere på kvelden. (dårlig med prod. på kvelden) Resten av døgnet får han mm.

2640 g 48 cm 32 HO
ag3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2005, 20:32   #7
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,265
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Carmen får på kvelden.... 3 ss som er 1dl grøt (1 porsjon). I dag ga jeg henne til frokost, tror jeg kommer til å gjøre det fremover nå... Føler ikke jeg har så mye melk igjen ser du, men jeg gir henne det på dagen da Jeg gir henne maisgrøt og av og til hvetegrøt pga gluten

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2005, 20:36   #8
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

1 porsjon grøt morgen og kveld + litt fruktmos midt på dagen. Har masse mm - men helsesøster anbefalte jo tillegg nå ... ville gjerne ha fullammet, men frøkna la jo ikke på seg ...
Gammel 11-07-2005, 20:38   #9
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,024
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

ps: legen anbefalte at jeg startet med fruktmos, siden hun har sånne overømfintlige tarmer (tåler jo ingenting av det jeg spiser!!!) vil hun fortere venne seg til nye ting, hvis jeg introduserer mer enn bare grøt.
Gammel 11-07-2005, 20:47   #10
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,497
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Christopher André får tre toppete ts. blandet med mm når jeg gir maisgrøten og blandet med vann når han får havregrøt. Han får bare på kvelden men lurer på å begynne på morgenen med samme dose også da. Grunnen til at jeg gir han maisgrøt og havregrøt er for at helsesøster anbefalte det, tar anen hver dag så han venner seg til gluten når han blir større å skal ha annen grøt.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:41.