Vilde ble født med brune øyne, og har veldig brune i dag.
Guro er født med mørke blå, noe utydelig farge og vi er litt spente på hva det skal bli. Både mannen min og begge hans foreldre har brune, så det skal jo være rimelig dominant.
Nora er født med mørkeblå øyne og de ble brune når hun var rundt 1 1/2 år gammel. Nå er de brune, men hun har litt grønt i dem også (akkurat som mine). Heine er også født med mørkeblå øyne, så vi får se om de forandrer fargen etterhvert. Foreløpig har han mørkt hår og det har jeg også (sambo er kjempe blond).
__________________ To krøllete solstråler 04 og 06
Nora hade mörkblå ögon när hon föddes och de blev bara ljusare och ljusare. Nu är hon 2 år och har sin pappas blå/gråa ögonfärg. Teo har väldigt mörkblå ögon men inte den samma slags blåa som Nora hade så jag undrar lite på om de kanske kan bli bruna som mina en gång??? När är det man kan se det egentligen?
Småen ble født med knallblå øyne, og de er fremdeles knall blå.
Johs ble født med mørke øyne. Mørk grå, tror jeg det er. De er fremdeles mørke, men ikke fullt så mørke som de var. Jeg har brune, faren har blå.
Ikke ennå. Øynene til Emilia er fortsatt mørkeblå. Men sånt kan ta tid. Storebror på 2 har fortsatt ikke helt fastlagt farge. Han fikk en brun ring rundt det blå i øynene ved ca. 6 måneder, tror jeg.